Tonton Online AJL 30 final Anugerah Juara Lagu 2016

Pertandingan Anugerah Juara Lagu ke 30 (AJL30) bakal menyaksikan saingan sengit 12 finalis yang layak ke final akan berentap di pentas konsert akhir.
AJL 30  yang bermula jam 9 malam pada Ahad 24 Januari 2016 diadakan di Stadium Malawati, Shah Alam  dan menampilkan ramai artis popular  seperti Bunkface, Noh Salleh, Faizal Tahir, Hazama, Elizabeth Tan, Stacy, Akim, Black dan ramai lagi.
Lebih istimewa AJL 30 turut menampilkan kelainan daripada segi persembahan pelbagai artis undangan serta tampil dengan penuh gimik malah dijangka lebih hebat berbanding penganjuran sebelum-sebelum ini bersempena  tiga dekad penganjurannya. Penonton boleh mengharapkan sesuatu yang lebih dan kelainan dalam setiap acara dipersembahkan oleh barisan selebriti atau artis undangan yang terlibat dalam AJL kali.

Untuk Menonton Live Streaming AJL 30 Final Anugerah Juara Lagu 24 Januari 2016, klik link di bawah:

Pilihan Berkaitan Anugerah Juara Lagu AJL 30:

 tags: keputusan ajl 30, ajl keputusan, pemenang ajl 30, anugerah juara lagu, juara lagu, video, persembahan ajl, keputusan juara lagu, keputusan anugerah juara lagu 30, ajl 2016, keputusan ajl 2016, video ajl,tonton ajl, live ajl 30, juara ajl 30, pemenang ajl 30,
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Internet business sales

Donate Car To Charity CALIFORNIA, Online Classes, PHD In Counseling Education, Webex Costs, Register Free Domains,Best social media platforms, Social Media Tools

Cari Apa Saja..

Blog Archive