OST Angkara Cinta (Astro) + Video

OST Angkara Cinta (Astro)|Lagu Tema Angkara Cinta

 Info Drama Angkara Cinta (Astro) 
JUDUL : ANGKARA CINTA
EPISOD : 70
TARIKH TAYANGAN : 2 November, Isnin
WAKTU SIARAN : Isnin-Jumaat, 6:00 petang
SALURAN TV : Slot Tiara (Astro Prima & Prima HD)
PENGARAH : Hadith Omar
PRODUKSI : Juita Viden Sdn Bhd
PELAKON : Hun Haqeem, Meerqeen, Wanna Ali, Yuna Rahim, Nina Juren, Normah Damanhuri, Sharifah Shahora, Syazwan Zulkifly, Alif Muhaimin, Azhar Amir, Roy Azman, Lydia Saimon, Ku Fridah, Hamidah Wahab, Nur Auni Zahra, Gen Darwish, Syed Irfan
Sinopsis Angkara Cinta:
Angkara Cinta mengisahkan mengenai 2 orang lelaki yang memiliki nama yang serupa iaitu Luqmanul Haqeem bin Razlan. Walaupun begitu kedua-dua lelaki ini membesar dalam keadaan latar belakang keluarga yang sangat berbeza. Seorang hidup dalam suasana kaya-raya , sementara seorang lagi hidup dalam kemiskinan.
 
Mereka berdua menjadi sahabat baik apabila bertemu dan masuk ke Akademi Polis bersama-sama. Sejak itu mereka berkongsi segalan susah-senang bersama. Satu yang mereka tidak tahu ialah mereka  merupakan adik-beradik sebapa.
 
Ibu Hakim, Mariani dan  bapa mereka Razlan bernikah di sempadan. Namun semasa Mariani mengandungkan Haqeem, bapanya menghilangkan diri. Rupa-rupanya Razlan telah berkahwin dengan Indah dan mendapat seorang lagi anak iaitu Luqman. Akibat cerita ibunya yang Mariani telah keguguran membantutkan niat Razlan untuk kembali kepada isterinya itu.

Akhirnya kisah sebenar akhirnya terbongkar.  Luqman dan Haqeem rupa-rupanya merupakan adik-beradik satu bapa. Sejak rahisa itu terdedah, hubungan mereka mulai dingin dan pelbagai pertelingkahan mula terjadi. Indah turut rasa tidak selesa dengan kehadiran Mariani dalam hidup mereka.
 
Dilema cinta yang dihadapi antara Luqman dan Haqeem yang kebetulan mencintai gadis yang sama , Adira makin memanaskan keadaan. Apakah yang bakal terjadi kepada dua beradik itu? Siapakah yang bakal dipilih Adira? Luqman atau Haqeem?
 
Apa Indah akan lakukan untuk menghalang Razlan membawa Mariani ke dalam hidup mereka? Apatah lagi pabila melibatkan harta kekayaan , tidak mungkin dia akan mengalah. 

Jangan lupa ikuti drama bersiri 'Angkara Cinta' ini di slot Tiara, Astro Prima. Drama 70 episod arahan Hadith Omar dan dibarisi pelakon seperti Hun Haqeem, Meerqeen, Wanna Ali, Yuna Rahim akan bersiaran mulai 2 November 2020, dari Isnin hingga Jumaat, setiap jam 6 petang di Astro Prima saluran 105 dan 125.

Jangan lupa juga untuk bookmark blog "www.lagulagumalaysia.blogspot.com" ini untuk mudahkan anda dapat info dan ost drama terkini! Terus terhibur:)



Senarai Lagu OST Angkara Cinta (Astro)
  

  

Pilihan Popular Berkaitan:

tags:ost angkara cinta, lagu ost angkara cinta, Lirik Lagu "Last Chance"-Kylie Minogue Lyrics, Lagu Malaysia, Lagu Baru 2020, OST Drama, Download Lagu , Lagu Inggeris, Lagu OST, OST Ryan Aralyn, OST Hati Yang Tersakiti , ost lelaki lingkungan cinta, ost Bicara Cinta, OST Tercipta Satu Ikatan, ost perempuan tanpa dosa, OST Cinta Sekali Lagi, OST Misteri Mona, Hello Jangan Tapau Cintaku,  OST Setelah Cinta Itu Pergi, Treatment, Software, Classes, Recovery, Trading, Rehab, Hosting, Transfer, Cord Blood,Claim, Insurance, Gas/Electricity, Loans, Mortgage, Attorney, Lawyer,Donate, Conference Call,Degree,Credit,
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Internet business sales

Donate Car To Charity CALIFORNIA, Online Classes, PHD In Counseling Education, Webex Costs, Register Free Domains,Best social media platforms, Social Media Tools

Cari Apa Saja..

Blog Archive