OST Drama Hati Yang Tersakiti (TV3) + VIDEO

OST Drama Hati Yang Tersakiti (TV3) |Lagu Tema Hati Yang Tersakiti
JUDUL : HATI YANG TERSAKITI
EPISOD : 15
TARIKH TAYANGAN : 15 Oktober 2020
WAKTU SIARAN : Isnin-Khamis, 10:00 malam
SALURAN TV : Samarinda TV3
KARYA : Shida Zali
PENULIS SKRIP : Azril Hamzah
PENGARAH : Feroz Kader
PRODUKSI : Art Ornament Sdn Bhd
PELAKON : Remy Ishak, Nad Zainal, Mimi Lana, Riz Amin, Husna Mustaffa, Meor Mohd, Fad Anuar, Ainina Ahmad, Rahim Jailani, Sharifah Anthash

Sinopsis Hati Yang Tersakiti

Kalau anda merupakan peminat tegar drama siri slot Samarinda anda pasti menanti-nanti drama yang menggantikan drama Bicara Cinta lakonan mantap Emma Maembong kan? Drama terbaru ini diberi judul Hati Yang Tersakiti dan bakal menampilkan pelakon hebat seperti Remy Ishak, Nad Zainal dan Mimi Lana. Berikut merupakan sinopsis drama Hati Yang Tersakiti khas untuk tatapan anda!

Hati Yang Tersakiti merupakan drama cinta tiga segi antara Mona dan suami serta kawan baik di kolej iaitu Farah.

Setelah sekian lama terpisah Mona dan Farah berjumpa kembali di tengah-tengah hidup Mona yang bahagia dengan suaminya, Haris. Hubungan mereka mula bergolak apabila masalah ketiadaan cahaya mata menjadi alasan keretakan hubungan antara mereka. 

Bekas penghantar surat, Haris (Remy Ishak) merupakan seorang usahawan maklumat teknologi (IT) manakala Mona (Nad Zainal) pula seorang lepasan kolej yang bekerja sebagai perunding majlis.

Pertemuan pertama Haris dan Mona tidak digemari rakannya Farah (Mimi Lana) kerana menganggap Haris tidak layak dan tidak setaraf dengan Mona. Lantas Farah memperkenalkan Mona kepada anak seorang Datuk namun tidak membuahkan hasil.

Sementara itu Farah telah memilih anak kepada seorang Tan Sri sebagai suaminya dan tidak menjemput Mona ke majlis perkahwinannya. Dia juga tidak hadir ke majlis perkahwinan Mona dengan alasan bekerja. 
Selepas berkahwin dengan Adrian (Riz Amin), Farah sudah tidak menghubungi Mona. Masing-masing telah membawa haluan sendiri dan terputus hubungan. 

Setelah masuk 5 tahun perkahwinan Mona dan Haris namun mereka masih belum berpeluang menimang cahaya mata sebagai pelengkap perkahwinan. Sementara itu, Farah yang menjadi seorang model terkenal juga masih tidak mempunyai anak dan di dalam proses penceraian. 

Mona dan Farah bertemu kembali. Selepas mengetahui masalah Farah, Mona mempelawa kawan baiknya untuk tinggal di rumahnya buat sementara waktu. Haris pada mulanya kurang setuju dengan ajakan itu kerana kurang selesa dengan kehadiran kawan baik isterinya. 

Namun dia terpaksa mengalah apabila isterinya bersungguh mahu membantu rakan baik yang dalam kesusahan itu. Farah mengucapkan terima kasih kerana mereka sudi membantunya. Cuma senyap-senyap dia  dilingkari rasa cemburu waktu melihat rakannya yang hidup bahagia.

Apa terjadi seterusnya? Adakah perkahwinan Mona dan Haris mampu diselamatkan? Bolehkah persahabatan antara Mona dan Farah berkekalan? Atau mungkinkah ada hati yang bakal tersakiti ?

Jangan lupa saksikan drama bersiri mendebarkan 'Hati Yang Tersakiti' ini setiap hari Isnin hingga Khamis jam 10 malam di slot Samarinda TV3 untuk tahu kesudahannya! Semoga terhibur :)
 







 tags:OST Drama Hati Yang Tersakiti (TV3), ost  hati yang tersakiti, lirik hati yang tersakiti, lagu lagu hati yang tersakiti, hati yang tersakiti lirik, sinopsis hati yang tersakiti, pelakon hati yang tersakiti, tonton hati yang tersakiti, gambar hati yang tersakiti, video hati yang tersakiti,  Lirik Lagu "Last Chance"-Kylie Minogue Lyrics, Lagu Malaysia, Lagu Baru 2020, OST Drama, Download Lagu , Lagu Inggeris, Lagu OST, OST Ryan Aralyn, OST Hati Yang Tersakiti , ost lelaki lingkungan cinta, ost Bicara Cinta, OST Tercipta Satu Ikatan, ost perempuan tanpa dosa, OST Cinta Sekali Lagi, OST Misteri Mona, Hello Jangan Tapau Cintaku,  OST Setelah Cinta Itu Pergi, Treatment, Software, Classes, Recovery, Trading, Rehab, Hosting, Transfer, Cord Blood,Claim, Insurance, Gas/Electricity, Loans, Mortgage, Attorney, Lawyer,Donate, Conference Call,Degree,Credit,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Internet business sales

Donate Car To Charity CALIFORNIA, Online Classes, PHD In Counseling Education, Webex Costs, Register Free Domains,Best social media platforms, Social Media Tools

Cari Apa Saja..

Blog Archive