Nak Tengok Gambar Kereta Mewah Haqiem Rusli? Ini Dia... Harganya RM 290 Ribu!

Tuah Badan! Sudah Mampu Pakai Kereta Mewah Pada Usia 22 Tahun...



Penyanyi Haqiem Rusli ternyata tidak lokek sewaktu memberi ganjaran terhadap diri-sendiri. Buktinya beliau menghadiahkan dirinya sebuah kereta baru berjenama mewah Mercedes Benz GLC 20 yang dianggarkan berharga RM290,000. 

Haqiem juga memilih tahun kelahirannya 1998 sebagai nombor plat kenderaan.



Berikut komen Haqiem Rusli di Harian Metro:

“Alhamdulillah, atas rezeki Allah SWT. Saya ada banyak juga buat ‘survey’ termasuk kereta BMW dan Range Rover, tapi ini menjadi pilihan saya.

“Ayah pun suka. Memandangkan saya belum ada lesen memandu, jadi kereta ini dipandu ayah. Kalau ada kerja, saya minta tolong pengurus yang bawa,” 

“Sebelum buat hantaran di Twitter, saya terfikir juga nanti orang kata nak menunjuk, tapi niat saya adalah untuk memberikan inspirasi kepada semua.

“Kebahagiaan dan kegembiraan yang dimiliki tak salah untuk dikongsi semoga ia menjadi pembakar semangat untuk semua,” katanya.


Berita Berkaitan:

 tags: Berita hiburan, gambar kereta haqiem rusli,
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Internet business sales

Donate Car To Charity CALIFORNIA, Online Classes, PHD In Counseling Education, Webex Costs, Register Free Domains,Best social media platforms, Social Media Tools

Cari Apa Saja..

Blog Archive