OST Ryan Aralyn (TV3) + VIDEO

OST Drama Ryan Aralyn (TV3) +VIDEO
tags:OST Ryan Aralyn (TV3), lagu tema ryan aralynlirik lagu ryan aralynsinopsis ryan aralynlagu ryan aralynlagu tema ryan aralyntonton ryan aralyndownload ryan aralynpelakon ryan aralyn

JUDUL : RYAN ARALYN
EPISOD : 28
TARIKH MULA TAYANGAN : 25 September 2020
WAKTU SIARAN : Isnin-Jumaat, 7:00 malam
SALURAN TV : Slot Akasia TV3
PENULIS SKRIP : Panel Skrip Qaisworks Sdn Bhd
PENGARAH : Riza Baharudin 
PRODUKSI : Qaisworks Production Sdn Bhd
PELAKON : Zul Ariffin, Raysha Rizrose, Fify Azmi, Shah Iskandar, Sharifah Husna, Kodi Rasheed, Raja Azura, Arash Mohd, Aishah Atan , Ummar Dzariff, Nabil Aqil, Bazly Hanif, Maria Wati, Nabil Aqil, Rizal Yum, Numan Mohd Salleh, Rashimah Bee, Hashim Osman, Umakhaiie

Sinopsis Ryan Aralyn

 Drama bersiri 'Ryan Aralyn' merupakan drama TV3 slot Akasia lakonan pelakon Zul Ariffin dan Raysha Rizrose. Drama yang disiarkan setiap jam 7 malam setiap Isnin hingga Jumaat  mulai 25 September 2020  ini diterbitkan oleh Qaisworks Production, dan diarahkan Riza Baharudin. 

Ryan Aralyn menyorot cabaran hidup Ryan dalam menjaga nenek yang sakit dan juga anaknya Amir sementara isterinya, Hanis lebih suka hidup berpoya-poya hingga mengabaikan tanggungjawab sendiri.

Sementara itu Aralyn merupakan seorang wanita yang dibesarkan dalam keluarga yang sempurna dan sedang dalam perancangan untuk berkahwin dengan teman lelakinya, Zarul. 

Berlaku satu tragedi antara Aralyn dan Ryan apabila  mereka terlibat dalam kemalangan jalan raya. Disebabkan kejadian itu anak Ryan maut manakala Aralyn pula mengalami lumpuh. Hidup Ryan berubah lagi selepas itu apabila isterinya meminta cerai dan neneknya meninggal dunia.

Akibat rasa bersalah kepada Aralyn yang telah lumpuh, Ryan tekad pergi ke Kuala Lumpur untuk meminta maaf. Namun dia tidak mampu meluahkan kata-kata tatkala melihat keadaan  Aralyn yang menyedihkan.Selain tidak mampun berjalan, wanita itu juga mengalami masalah kemurungan . Bakal suaminya Zarul yang tidak dapat menerima keadaan Aralyn telah  memutuskan hubungan mereka. 

Kehadiran Ryan ke rumah besar itu memberinya peluang untuk jadi‘pembantu peribadi' Aralyn setelah dia disalah anggap mahu menjalani temuduga kerja.

Saksikan kisah menyentuh perasaan ini setiap Isnin hingga Jumaat Jam 7 malam di TV3!



tags:OST Ryan Aralyn (TV3), lagu tema ryan aralyn, lirik lagu ryan aralyn, sinopsis ryan aralyn, lagu ryan aralyn, lagu tema ryan aralyn, tonton ryan aralyn, download ryan aralyn, pelakon ryan aralyn, Lagu Malaysia, Lagu Baru 2020, OST Drama, Download Lagu , Lagu Raya, Lagu Inggeris, Lagu OST, OST Pelindung Seorang Puteri, OST Pink Smile, , ost Kebaya Kasut Kanvas, OST Syurga Untukmu, ost jalan sesat ke syurga, , lagu patriotik, ost bila cupid jatuh cinta
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Internet business sales

Donate Car To Charity CALIFORNIA, Online Classes, PHD In Counseling Education, Webex Costs, Register Free Domains,Best social media platforms, Social Media Tools

Cari Apa Saja..

Blog Archive