Elfira Loy Punca Sufian Suhaimi Curang?

Elfira Loy Ada Hubungan Dengan Sufian Suhaimi?

Baru-baru ini kecoh berkenaan tuduhan netizen di laman sosial penyanyi Sufian Suhaimi, 25 yang mengatakan penyanyi itu  curang terhadap kekasihnya.  Malah lebih hangat lagi nama pelakon Elfira Loy turut terpalit malah dianggap punca berakhirnya hubungan Sufian Suhaimi dengan kekasihnya.
Berikut  penjelasan Sufian tentang hal yang berlaku...

Apa Status Sufian Suhaimi Sebenarnya?

"Ramai yang marah dengan saya kerana mereka baru jumpa gambar-gambar lama saya dengan bekas kekasih saya dan membuat kesimpulan sendiri.

"Sebenarnya saya sudah putus dan wanita dalam gambar itu ialah bekas kekasih saya, namun saya tidak rasa ada keperluan untuk saya jelaskan perkara sebenar kerana ia adalah hal peribadi," ujarnya kepada mStar Online.


Betulkah Elfira Punca Sufian Dan Kekasih Putus?

"Ia bukan sebab Elfira dan saya kasihan juga kerana Elfira turut terkena tempias dengan hal ini. Dia (Elfira) ada bertanya saya dan sedih bila dituduh begitu oleh netizen.

"Tapi bila saya jelaskan perkara sebenar, dia faham dan tidak melayan perkara berkenaan," ujarnya.


Kalau Begitu Apa Status Hubungan Sufian Dengan Elfira Sekarang? Bagaimana Dengan Foto Lamaran dimuatnaik Elfira?

"Itu bukan lamaran, itu hanya gurauan dan saya hanya melawak sahaja. Dia pun faham dengan perangai saya suka melawak di laman sosial," ujarnya.

Pilihan Berita Hiburan Menarik Yang Berkaitan:


tags:Elfira Loy Punca Sufian Suhaimi Curang?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Internet business sales

Donate Car To Charity CALIFORNIA, Online Classes, PHD In Counseling Education, Webex Costs, Register Free Domains,Best social media platforms, Social Media Tools

Cari Apa Saja..

Blog Archive