(OST Hatimu Sedingin Salju) Lagu Entah Apa- Sarah Suhairi, Aepul Roza

OST Drama Hatimu Sedingin Salju
 Lagu Entah -Apa Sarah Suhairi, Aepul Roza Entah Apa -Sarah Suhairi, Aepul Roza 

Berikan aku waktu
Untuk aku ceritakan
Apa rasanya hati ini
Kau tinggalkan perlahan
Berikan aku ruang
Untuk aku meluahkan
Rasa yang terdalam
Rasa yang takkan pernah
Kau faham
Entah apa
Lagi harus ku cuba
Untuk memiliki seluruh hatimu
Seluruh cintamu
Entah bila akan aku temukan
Semua bahagia
Walau bukan dengan kamu
Walau perit harus ku lepaskan
Haruman ini melemparku pergi
Kembali pada bila
Ku cuba melepaskan semua
Entah apa lagi harus ku cuba
Untuk memiliki seluruh hatimu
Seluruh cintamu
Entah bila akan aku temukan
Semua bahagia
Walau bukan dengan kamu
Walau perit harus ku lepaskan
Berikan aku waktu
Untuk aku meluahkan
Apa rasanya hati ini
Yang kau bunuh perlahan
 
tags:OST Hatimu Sedingin Salju, Lagu Entah Apa Sarah Suhairi, Aepul Roza Drama melayu, tonton drama melayu online, drama melayu online, drama angkara cinta, drama melayu tv3, OST Drama melayu, tonton drama melayu online, drama melayu online, drama angkara cinta, drama melayu tv3, drama melayu pukul 7, drama melayu best, lagu raya, lagu raya klasik, lagu hari raya, drama melayu best, ost kekasih hati mr bodyguard, ost sabarlah duhai hati, ost hati yang dikhianati, ost tak sempurna mencintaimu, ost cukuplah derita itu, ost love elsa, ost takdir yang tertunda, ost rindu awak separuh nyawa, ost perisik cinta tak diundang
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Internet business sales

Donate Car To Charity CALIFORNIA, Online Classes, PHD In Counseling Education, Webex Costs, Register Free Domains,Best social media platforms, Social Media Tools

Cari Apa Saja..

Blog Archive