Sinopsis Curi-Curi Cinta (ASTRO)

Sinopsis Drama Curi-Curi Cinta (ASTRO)





SINOPSIS CURI-CURI CINTA

Drama yang  mengisi slot MegaDrama di Astro Ria ini merupakan adaptasi novel Curi-Curi Cinta karya Siti Rosmizah. Menggandingkan pasangan Aiman Hakim dan Zahirah Macwilson, ia akan bersiaran sebanyak 28 episod dan diarahkan oleh Raja Ahmad Alauddin.
Para penonton boleh menyaksikan drama cinta ini bermula dari tarikh 29 April, setiap Isnin hingga Khamis pukul 10 malam di saluran Astro Ria 104 dan Astro Ria HD 123.

Drama Curi-curi cinta mengisahkan mengenai seorang gadis bernama Intan Raihana yang malu dengan keadaan keluarganya. Ini kerana selain dibesarkan sebagai orang miskin dan kehilangan ayah dalam keadaan satu kemalangan maut, dia juga mempunyai ibu yang buta.  Intan menyalahkan abangnya Iskandar yang dianggap penyebab bapanya mati.

Semenjak bertemu Daniel Hakim, Intan mula merancang untuk memikatnya disebabkan tergoda dek kemewahan yang dimiliki. Walau sudah cuba pelbagai cara menambat hati Daniel Hakim namun hati jejaka itu tetap setia untuk kekasih hatinya Fariza.

Disebabkan satu perangkap Daniel terpaksa akur untuk disatukan dengan Intan. Setelah tahu dia tertipu Daniel mula merancang mahu membalas dendam. Tujuannya untuk memberi pengajaran kepada Intan. Semasa diajar dan diuji Daniel akhirnya Intan mula sedar dan berubah.

Sewaktu Intan mengandung baru Daniel sedar dia telah jatuh hati dengan wanita itu. Namun terlewat. Ini kerana Intan telah pergi meninggalkannya. Dapatkah Daniel memujuk Intan kembali? Apa kesudahan kisah mereka? Saksikan drama ini di Astro. Jika terlepas episod yang diingini, sila tonton di lagulagumalaysia.blogspot.com Sila rujuk pautan di bawah. Terima kasih dan enjoy:)

Senarai OST Curi-Curi Cinta (Astro)



Senarai OST Drama Filem Terbaru +Popular 2019:

OST Aku Bukan Gesha (TV2)(baru!)
OST 30 Pesanan Suara (Akasia TV3)(baru!)
OST Patah Sayap Bertongkat Paruh (Astro)(baru!)
OST Cari Aku Di Syurga (SamarindaTV3)(baru!)
OST Curi-Curi Cinta (Astro)(baru!)
OST Kamar Kamariah (Baru!)
OST Asalkan Dia Bahagia (Hot!)
OST Nur 2 (Baru!)
OST Cinta Non Grata
OST Encik Imam Ekspres
OST Sara Kirana
OST Dia Menantu Rahsia 
OST Setelah Cinta Itu Pergi
OST Aku Cinta Dia 

SENARAI LAGU OST DRAMA TERBARU + POPULAR (KLIK SINI)


tags: Sinopsis Curi-Curi Cinta (ASTRO), Lagu Terbaru 2019, Download Lagu terbaru, Lagu Terbaru Melayu 2019, Lagu Terbaru Inggeris 2019, OST Drama Terbaru, Lagu Tema Terbaru, Lagu Terbaru Malaysia, Lagu terbaru Singapura, OST Cinta Non Grata, OST Asalkan Dia Bahagia, OST Nur 2, OST Kerana Dia Manusia Biasa, OST Encik Imam Ekspres, OST Sara Kirana, link streamer, new look, download lagu, artis, cinta, download, new movies, film, movie showtimes, fixed rate, equity loan, credit monitoring, credit account
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Internet business sales

Donate Car To Charity CALIFORNIA, Online Classes, PHD In Counseling Education, Webex Costs, Register Free Domains,Best social media platforms, Social Media Tools

Cari Apa Saja..

Blog Archive