OST Sayangku Kapten Mukhriz (Lagu Kali Ini-Cherpen Band) + VIDEO

Lirik Lagu Kali Ini - Cherpen Band (OST Lagu Tema  Sayangku Kapten Mukhriz)


Andai kita temu saat itu
Semua raga akan menjadi milikku
Terang kau lihatlah pada di sisi kegelapan
Yang di hujung tersimpan ikhlas

Maafkanlah aku bila tidak sempurna
Mengkhianatimu

Bergenang mata membacakan
Semua kisah yang telah engkau lalui
Tiada apapun yang dapat menandingi dirimu
Kekasih hati selamanya

Maafkanlah aku bila tidak sempurna
Mengkhianatimu|lagulagumalaysia.blogspot.com
Mohon jangan lupa ingat aku selalu
Dalam lenamu

Maafkanlah aku bila tidak sempurna
Mengkhianatimu
Mohon jangan lupa ingat aku selalu
Dalam lenamu

Maafkanlah aku bila tidak sempurna
Mengkhianatimu
Mohon jangan lupa ingat aku selalu
Selamanya

Lirik Lagu Kali Ini - Cherpen Band

Senarai Lagu Tema OST Sayangku Kapten Mukhriz:


Pilihan Lagu Baru Berkaitan:
Pilihan OST Lagu TemaTerbaru & Akan Datang 2016:



Pilihan Ekstra:


 

tags:OST Sayangku Kapten Mukhriz (Akasia TV3), OST Drama Sayangku Kapten Mukhriz (Akasia TV3), lagu tema Sayangku Kapten Mukhriz , Sayangku Kapten Mukhriz ,  drama Sayangku Kapten Mukhriz ,  pelakon Sayangku Kapten Mukhriz , tonton Sayangku Kapten Mukhriz , Kesudahan Sayangku Kapten Mukhriz , Lagu Sayangku Kapten Mukhriz , Lagu Terbaru Sayangku Kapten Mukhriz , Sayangku Kapten Mukhriz mp3 , Biodata sayangku kapten mukhriz, video Sayangku Kapten Mukhriz , ost lagu tema Sayangku Kapten Mukhriz , sinopsis, Sayangku Kapten Mukhriz ost, Sayangku Kapten Mukhriz lagu tema, foto Sayangku Kapten Mukhriz , ost terbaru, ost baru, lagu baru, lagu tema baru, ost drama melayu
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Internet business sales

Donate Car To Charity CALIFORNIA, Online Classes, PHD In Counseling Education, Webex Costs, Register Free Domains,Best social media platforms, Social Media Tools

Cari Apa Saja..

Blog Archive