OST Lelaki Macam Dia (Lagu Sempurna -Dafi)

Lirik Lagu Sempurna -Dafi (OST Lagu Tema Lelaki Macam Dia)


saat jiwa sepi
kecewa terasa
lukanya bersisa
'pabila dia pergi

ku tiada percaya
akan arti setia
masihkah ada cinta
membawa bahagia

dia yang membunuh rasa cinta itu
aku bagaikan tiada bernyawa

segala berubah saat kau dalam hidupku
kembali bernafas melihat dunia luas
kau tunjukkan aku arti cinta sejati
tak akan pernah mati ooo ooh

kau cukup sempurna lengkapi kekurangan
kau tunjukkan aku makna cinta sebenar
dan pesanmu kepadaku terimalah cinta kita
seadanya dan percayalah ooh

segala berubah saat kau dalam hidupku
kembali bernafas melihat dunia luas
kau tunjukkan aku arti cinta sejati
tak akan pernah mati ooo ooh

kau cukup sempurna (lengkapi kekurangan)
kau tunjukkan aku (makna cinta sebenar)
dan pesanmu kepadaku terimalah cinta kita
seadanya dan percayalah ooh
cinta sejati tidak akan pernah mati

Pilihan OST Lagu Tema Drama Lelaki Macam Dia:

Pilihan OST Lagu TemaTerbaru & Akan Datang 2016:

Pilihan Ekstra:



tags:OST Lelaki Macam Dia (Lagu Sempurna -Dafi),  Lagu Baru, Lagu Terbaru, lagu melayu, mp3 baru, video baru, ost baru, sinopsis, ost ketupat palas mr handsome, ost sayangku kapten mukhriz, ost mr tanda soal, ost lara aishah, ost lara terindah, ost rumi & jawi, ost , drama baru, lagu baru 2016, lagu baru Julai 2016, carta lagu era, carta lagu hot fm, lirik baru
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Internet business sales

Donate Car To Charity CALIFORNIA, Online Classes, PHD In Counseling Education, Webex Costs, Register Free Domains,Best social media platforms, Social Media Tools

Cari Apa Saja..

Blog Archive