Sinopsis Aku Pilih Kamu (TV3)

Sinopsis Drama Aku Pilih Kamu (Samarinda TV3)




Nota: Drama terbaru berjudul 'Aku Pilih Kamu' akan bersiaran di slot Samarinda TV3 dan  akan menggantikan drama Dhia Sofea. Gandingan  Hafidz Roshdi dan Dayana Roza akan menjadi teraju utama drama ini. Pelakon lain yang turut membintangi drama ini seperti Fazren Rafi, Ryzal Jaafar, Elizad Sharifuddin, Zila Bakarin dan Arash Mohamad.
Drama bersiri Aku Pilih Kamu akan bermula pada 3 Disember ini, bersiaran pada setiap hari Rabu dan Khamis, pukul 10.00 malam di TV3.Jangan lupa saksikannya!

Sinopsis

Drama Aku Pilih Kamu mengisahkan kehidupan Qasya Azara yang berubah selepas ibu kandungnya meninggal dunia. Ayahnya, Zainal seorang pengusaha eksport import jarang berada di rumah kerana urusan perniagaan di luar negara. Qasya yang baru berumur 12 tahun terpaksa berpisah dengan kakaknya kerana Zainal tidak mampu menjaga kedua-duanya. Kakak Qasya telah dihantar ke kampung untuk dijaga oleh nenek mereka.

Pelakon

  • Hafidz Roshdi sebagai Rizman
  • Dayana Roza sebagai Qasya Azara
  • Fazren Rafi sebagai Adam
  • Ryzal Jaafar sebagai Farouk
  • Siti Elizad Sharifuddin sebagai Nadiya
  • Sasqia Dahuri sebagai Isabel
  • Arash Mohd sebagai Dato Mizal
  • Zila Bakarin sebagai Datin Rosnaida
  • Rahhim Omar sebagai Tan Sri Zainal

Pilihan Berkaitan Yang Menarik: 
 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Internet business sales

Donate Car To Charity CALIFORNIA, Online Classes, PHD In Counseling Education, Webex Costs, Register Free Domains,Best social media platforms, Social Media Tools

Cari Apa Saja..

Blog Archive