(OST Dear Cinta) Lagu Puja -Ika Mustafa

OST Drama Dear Cinta 
Lagu Puja -Ika Mustafa

  Lirik Lagu Puja (OST Dear Cinta) - Ika Mustafa 
kadang-kadang ku
terfikir fikir
pandanganmu terhadapku

curi-curi ku
lihatmu lihatku
setiap tingkah laku
uhh ohh

gurau gurau manja
gelak tawa
buat aku jatuh
hati pada kamu
do you feel it too

oh ku tertanya
do you puja me
like how i puja you
jangan jangan malu malu
dont chu be shy

so do you puja me
like how i puja you
katakan lah diriku yang kau suka
karna kau pun ku puja
wont chu love me love me
puja puja aku
wont chu love me love me
puja puja kamu

wont chu love me love me
puja puja aku
wont chu love me love me
no need to be cool

pura pura tak tahu
i know, you know
i pun suka you

whenever you're around
lari dari yang lain
i know, you know
i pun mau you

gurau gurau manja
gelak tawa
buat aku jatuh
hati pada kamu
do you feel it too

oh ku tertanya
do you puja me
like how i puja you
jangan jangan malu malu
dont chu be shy

so do you puja me
like how i puja you
katakan lah diriku yang kau suka
karna kau pun ku puja

wont chu love me love me
puja puja aku
wont chu love me love me
puja puja kamu

wont chu love me love me
puja puja aku
wont chu love me love me

so do you puja me
like how i puja you
jangan jangan malu malu
dont chu be shy

so do you puja me
like how i puja you
diriku yang kau suka
karna kau pun ku puja

wont chu love me love me
puja puja aku
wont chu love me love me
puja puja kamu

wont chu love me love me
puja puja aku
wont chu love me love me
puja puja kamu


Post Paling Popular Bulan Ini:



tags:OST Dear Cinta, Lagu Puja -Ika Mustafa, Drama melayu, tonton drama melayu online, drama melayu online, drama angkara cinta, drama melayu tv3, OST Drama melayu, tonton drama melayu online, drama melayu online, drama angkara cinta, drama melayu tv3, drama melayu pukul 7, drama melayu best, lagu raya, lagu raya klasik, lagu hari raya, drama melayu best, ost kekasih hati mr bodyguard, ost sabarlah duhai hati, ost hati yang dikhianati, ost tak sempurna mencintaimu, ost cukuplah derita itu, ost love elsa, ost takdir yang tertunda, ost rindu awak separuh nyawa, ost perisik cinta tak diundang
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Internet business sales

Donate Car To Charity CALIFORNIA, Online Classes, PHD In Counseling Education, Webex Costs, Register Free Domains,Best social media platforms, Social Media Tools

Cari Apa Saja..

Blog Archive