OST Jangan Ikut Aku (Drama Sangat TV3)

OST Jangan Ikut Aku (Drama Sangat TV3)


Info Jangan Ikut Aku (Drama Sangat TV3)

TAJUK : JANGAN IKUT AKU
EPISOD : 12 episod
TARIKH TAYANGAN : 10 Julai 2017
HARI / MASA : Isnin-Rabu, 10.00 malam
SIARAN : Slot Seramedi TV3
PENGARAH : Azmi Hatta
TERBITAN : Orangetree Production
PELAKON : Anas Ridzuan, Benladin, Syanie, Dazrin Kamarudin, Aishah Azman, A.Galak, Emma Maembong, Reen Rahim, Supyan Kepoh, Kazar Saisi, Azzahra Ahmad, Marisa Yasmin, Azman Jantan, Gbob, Tash Yong, Afzan A Rahman, Acong Sweetchild, Abil, Henzi Andalas

OST Jangan Ikut Aku (Drama Sangat TV3)

Lirik Lagu Seri Puteh - Oh Chentaku ft Altimet

(Altimet)
Dia hanya berkawan
Hatinya ikhlas dibalas tohmahan
Dilempar tuduhan dia pertahan
Hatinya Wan Darus bukan Deraman

Ditusuk sebilah mati tak makan
Diganti bilah lain tidak punya warisan
Sebutir sumpahan biar putih mengalir
Tujuh keturunan rezeki kamu takkan cair

(Myo)
Sumpahan lagenda racuni segalanya
Kekal tidak berdarah Seriputeh berpuaka

Bridge
Jong jong, jong inai, jong inai, jong inai
Mak ipong Rajawali
Tersepak tunggul inai, tersepak tunggul inai
Berdarahlah ibu kaki

(Myo)
Sumpahan lagenda racuni segalanya
Kekal tidak berdarah Seriputeh berpuaka
Laksana kehidupan usahlah bersempadan
Cekal kita bersatu hargai cinta bersama



Pilih Senarai OST , Lagu Tema Drama Terbaru 2017!


        tags:OST Jangan Ikut Aku (Drama Sangat TV3)
        Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

        Internet business sales

        Donate Car To Charity CALIFORNIA, Online Classes, PHD In Counseling Education, Webex Costs, Register Free Domains,Best social media platforms, Social Media Tools

        Cari Apa Saja..

        Blog Archive