OST Lagu tema Ketupat Palas Mr Handsome

OST Lagu tema Ketupat Palas Mr Handsome 

Lirik Lagu Aizat Amdan -Bagai Hidup Semula



Setiap kali aku berfikir
Terlalu banyak berkocar kacir
Akhirnya Laku kita jadi nyata

Sekarang telah tiba waktunya
Ku mengambil langkah yang seterusnya
Dimana Tak mahu lagi aku sendiri

Kini ku berikan segalanya
Jiwa dan raga Sedia 'tuk bertemu
Terasa bagai hidup semula
Tiada lelah Asyik memikirkanmu
Hilangnya dirimu Aku tak menentu

Tak terkata Betapa syukurnya
Kita berdua Untuk bersama
Merasa tiap saat Suka dan duka

Tapi ku bukannya naif
Pasti ada dugaan yang menunggu
Denganmu aku tahu Ku mampu

Ooo Kini ku berikan segalanya
Jiwa dan raga Sedia 'tuk bertemu
Terasa bagai hidup semula
Tiada lelah Asyik memikirkanmu
Hilangnya dirimu Aku tak menentu

Pertama kali ku rasa
Tiada salahnya Ku akui kelemahanku
Bawaku bersama Dirimu

Kini ku berikan segalanya
Jiwa dan raga Sedia 'tuk bertemu
Terasa bagai hidup semula
Tiada lelah Asyik memikirkanmu
Hilangnya dirimu Aku tak menentu

Kini ku berikan segalanya
Jiwa dan raga Sedia 'tuk bertemu
Terasa bagai hidup semula
Tiada lelah Asyik memikirkanmu
Hilangnya dirimu

Kini ku berikan segalanya
Jiwa dan raga Sedia 'tuk bertemu
Terasa bagai hidup semula
Tiada lelah Asyik memikirkanmu
Hilangnya dirimu Aku tak menentu

Pilihan Berkaitan :

tags: Lagu Baru, Lagu Terbaru, lagu melayu, mp3 baru, video baru, ost baru, sinopsis, ost ketupat palas mr handsome, ost sayangku kapten mukhriz, ost mr tanda soal, ost lara aishah, ost lara terindah, ost rumi & jawi, ost , drama baru, lagu baru 2016, lagu baru Julai 2016, carta lagu era, carta lagu hot fm, lirik baru
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Internet business sales

Donate Car To Charity CALIFORNIA, Online Classes, PHD In Counseling Education, Webex Costs, Register Free Domains,Best social media platforms, Social Media Tools

Cari Apa Saja..

Blog Archive