Sinopsis Kau Aku Kita (lestary TV3)

Sinopsis Kau Aku Kita


SINOPSIS DRAMA KAU AKU KITA

Kisah drama ini mengenai dua insan yang mempunyai nama yang serupa namun berbeza jantina. Mereka bertemu secara tidak disengajakan di mana salah seorang dari mereka diserang mafia.

Iman Firdaus atau Aus (Lelaki) melarikan diri dari mafia tersebut kerana menyangka mafia itu mengejar dirinya, sedangkan dia mengejar Iman Firdaus atau Iman (perempuan) sambil menjerit ‘Iman Firdaus’.

Sebenarnya Aus dipaksa untuk berkahwin dengan calon pilihan bapanya namun  dia  enggan. Dia mendapat idea dan meminta Iman mengahwininya. Maka satu perjanjian perkahwinan telah dimeterai antara mereka.

Iman seorang yatim piatu dan melalui kehidupan yang susah tanpa pelajaran dan banyak masalah. Apa terjadi seterusnya? Saksikan drama Kau Aku Kita yang menggantikan drama Lari Mira di slot Lestary Tv3 setiap Rabu  dan Khamis jam 9 malam.


INFO DRAMA

JUDUL : KAU, AKU, KITA
EPISOD : 13
TARIKH / MASA : Rabu & Khamis, 9 malam.
SIARAN : Slot Lestary TV3
NOVELIS : Orkid Edyliyne
SKRIP: Rehal Nuharis
PENGARAH : Azman Yahya @ Jinggo
TERBITAN : JS Pictures Sdn Bhd
PELAKON : Syarul Ridzwan, Janna Nick


Pilihan Berkaitan Yang Menarik:





Pilihan Sinopsis Ekstra:

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Internet business sales

Donate Car To Charity CALIFORNIA, Online Classes, PHD In Counseling Education, Webex Costs, Register Free Domains,Best social media platforms, Social Media Tools

Cari Apa Saja..

Blog Archive