Akim Terima Lamaran Dari Indonesia?

Siapa Yang Melamar Akim?


Sedang hangat dengan kisah cinta nya dengan penyanyi yang baru memeluk agama Islam Stacy, kumpulan  muziknya Akim & The Majistret juga amat popular dengan lagu 'Potret' yang mengungguli carta-carta lagu utama di.Malaysia. Kini Akim melangkah setapak lagi ke hadapan apabila dia mengumumkan yang Akim & The Majistret bakal tampil dengan projek istimewa apabila mereka akan berkolaborasi dengan kumpulan terkenal Indonesia. Berita ini pastinya mengujakan para peminat tegar mereka. Siapakah kumpulan yang mereka maksudkan itu?

Berikut penjelasan Akim mengenai projek tersebut yang akan dihebahkan tiba masa yang sesuai;


"Apa yang boleh saya katakan, kami begitu teruja dengan tawaran yang diberikan oleh kumpulan itu. Mereka adalah nama besar di Indonesia dan peluang keemasan yang diberikan membuatkan kami begitu teruja.

 "Setakat ini kami hanya boleh berkongsi sedikit bayangan iaitu kumpulan itu pernah mencipta lagu untuk kelab bola sepak Liga Perdana Inggeris, Manchester United.

"Kami berharap agar kolaborasi ini membuahkan hasil kerana ia adalah satu kebanggaan buat kumpulan baru seperti kami," katanya.

kredit:bharian.com


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Internet business sales

Donate Car To Charity CALIFORNIA, Online Classes, PHD In Counseling Education, Webex Costs, Register Free Domains,Best social media platforms, Social Media Tools

Cari Apa Saja..

Blog Archive