ANDA SUKA Post/LAGU Ini? Kongsi dengan rakan :)






Lirik Lagu Kosong - Najwa Latif


Lirik Lagu Kosong - Najwa Latif

Kau melihat diriku
Seperti sesuatu
Yang mencabar dirimu,
Akal dan mindamu
Kau mendustaiku
Kau bilang mereka tak tahu
Siapa diriku
Sedangkan kau juga begitu

Segala kata cacian
Yang telah engkau berikan
Membuatku rasa

Kosong 2x

Setiap detik diperhatikan
Kau cari cara putar belitkan
Kau jadikan diriku

Kosong 2x

Kini aku bangkit
Membuktikan yang ku tak sakit
Dengan segala perit yang kau berikan
Kini aku pantas berjalan
Bergerak ke hadapan
Dan akan ku buktikan
Siapa diriku yang sebenar

Kosong .. kosong..
Segala kata cacian
Yang telah engkau berikan
Membuatku rasa

kosong.. kosong..

Setiap detik diperhatikan
Kau cari cara putar belitkan
Kau jadikan diriku

Kosong 2x

Segala kata cacian
Yang telah engkau berikan
Membuatku rasa

Kosong 2x

Pilihan berkaitan:

Lirik Lagu Sahabat - Najwa Latif


Lirik Lagu Sahabat - Najwa Latif

Kau ada dikala ku suka
Dikala ku duka
setiap tangisan dan juga ketawa
Kau ada dikala ku perlu
setia menemaniku
Pegang erat tanganku bila aku jatuh

Kau lah yang selalu
Selalu menemaniku
Mendengar kisah pahit manis
Hidup ku

Kau lah yang di situ
Setia menunggu ku
Kau lah yang satu
Menjadi sahabatku

Ku tahu ku kan selalu ada
Pada dirimu
Dan ku harap kau juga rasa begitu

Kau lah yang selalu
Selalu menemaniku
Mendengar kisah pahit manis
Hidup ku

Kau lah yang di situ
Setia menunggu ku
Kau lah yang satu
Menjadi sahabatku

Kau lah yang selalu
Selalu menemaniku
Mendengar kisah pahit manis
Hidup ku

Kau lah yang di situ
Setia menunggu ku
Kau lah yang satu
Menjadi sahabatku

Sahabatku.

Pilihan berkaitan:

Lirik lagu Untuk Dia - SleeQ Ft Najwa


Lirik lagu Untuk Dia - SleeQ Ft Najwa

[Sleeq]
Kuatkan radio, kuatkan radio anda
Kuatkan radio, kuatkan radio
Aku yang patut, yang patut
Memberinya segala
Kerna aku mampu
Ya aku mampu
Melakukan apa-apa saja

Untuk dia (hey) Untuk dia (hey) Untuk dia (hey)
Untuk dia (hey) Untuk dia (hey) Untuk dia (hey)
Untuk dia (hey) Untuk dia (hey) Untuk dia (hey)

Dia penuh gaya, semuapun nak bayar
Memang selalu belanja
Mungkin anak orang kaya
Kadang kala pabila
Dia ke Singapura
Tak duduk rumah saudara
Dia inginkan Shangrila

Bertemu di Facebook
Beberapa hari kemudian
Mungkin gua comel kot
Ajak ku jumpanya di KL, Ooh KL
Oh lupa bilang gadis ni KL
Tak cakap kosong dia memang begini
Akhirnya dapat tahu dia punyai lelaki
Lelakinya pula kan bawa Mercedez
Apa saja dia minta dia memberi tetapi

Aku yang patut, yang patut
Memberinya segala
Kerna aku mampu, ya aku mampu
Melakukan apa-apa saja

Untuk dia (hey) Untuk dia (hey) Untuk dia (hey)
Untuk dia (hey) Untuk dia (hey) Untuk dia (hey)
Untuk dia (hey) Untuk dia (hey) Untuk dia (hey)

[Najwa Latif]
Engkau Punya Gaya
Walaupun tak kaya
Bukan paras rupa yang aku pandang sahaja
Mungkin kau lihat ku
Ku banyak berbelanja
Tapi sebenarnya ku biasa-biasa saja

Bertemu di MukaBuku
Ku jatuh hati padamu
Bukan tak nak mengaku
Tapi hati rasa malu

Senyum mu menawan menawan
Kau buat hatiku tertawan
Ada sesuatu yang kau perlu tahu
Tentang diri aku dengan lelaki itu
Meski dia bisa beriku apa sahaja
Tapi itu semua tidak boleh beri bahagia (bahagia)
Itu bukan segalanya

[Sleeq]
Aku yang patut, yang patut
Memberinya segala
Kerna aku mampu
Ya aku mampu
Melakukan apa-apa saja

Untuk dia (hey) Untuk dia (hey) Untuk dia (hey)
Untuk dia (hey) Untuk dia (hey) Untuk dia (hey)
Untuk dia (hey) Untuk dia (hey) Untuk dia (hey)

[Najwa Latif]
Jadi engkau yang patut, yang patut
Memberiku segala
Kerna engkau mampu, ya engkau mampu
Melakukan apa-apa saja

Untuk aku (okay)
Untuk aku
Untuk aku
Untuk aku (untuk kamu)
Untuk aku
Untuk aku
Untuk aku
Untuk aku

Pilihan berkaitan:

Lirik Lagu AdaMu - Najwa Latif


Lirik Lagu AdaMu - Najwa Latif

Merenung ke luar jendela
Melihat kebesarannya
Mensyukuri segala nikmat
Yang dikurniakan di dunia

Kau berikan ku kekuatan
Tuk berpegang pada jalan
Walau penuh dengan cabaran
Ku tahu ku adaMu Tuhan

Kerna kau yang satu ,,,,,
Yang setia bersama ku,,,,
Dikala ku jatuh ku bangkit kernaMu
Ku tahu ku adaMu disisi ku selalu
Bantulah hambaMu mencari keredhaanMu

HOOOOOOHOOO

Ku tahu ku . adaMu
OOOO HHH
Ku adaMu selalu

Kerna kau yang satu
Yang setia bersama ku
Dikala ku jatuh ku bangkit kernaMu
Ku tahu ku adaMu disisi ku selalu
Bantulah hambaMu mencari keredhaanMu


Merenung ke luar jendela
melihat kebesarannya

Mensyukuri segala nikmat,
yang dikurniakan di dunia..

Kau berikan ku kekuatan,
Tuk berpegang pada jalan..

Walau penuh dengan cabaran,
Ku tahu ku adaMu tuhan..

Pilihan berkaitan:

Lirik Lagu Kalau Nak Berjaya - Altimet ft. Najwa Latif

Lirik Lagu Kalau Nak Berjaya - Altimet ft. Najwa Latif

Aku nak gaya hidup aku berubah
Alangkah indah kalau dah tak susah
Jadi pemilik bukan sewa rumah
Makan tak habis minum tak sudah
Menabung dari hari yang pertama
Pelaburan pula bertambah angka
Jumlah dalam akaun bertambah lagi
Setiap kali kami kembali kami kembali

Dan kalau aku mampu (Dan kalau aku mampu)
Pasti jimat selalu (Pasti jimat selalu)

Kalau nak berjaya
Jangan belanja semuanya
Sikit kita ketepikan
Tabungan hari kemudian
Kalau nak berjaya
Belanja berpada-pada
Sikit kita ketepikan
Tabungan hari kemudian

Kalau nak berjaya
Kalau nak berjaya

Ada beberapa benda yang aku suka
Kalau ikut hati semua dah jadi aku punya
Tapi pelan-pelan kayuh, kalau nak jadi jaguh
Rancangan ku diatur langkah ku dicatur
Tak ada duit pencen kalau jadi penyanyi
Jadi gaji hari ini termasuk esok sekali
Mohon rakan seni semua fikir sendiri
Kewangan guna otak, berkarya ikut hati
Dan kalau kamu punya matlamat sama juga
Skim terbuka untuk kita semua
Kolar biru kolar putih kecil hingga tua
Tak terlalu lambat untuk kamu semua bermula

Dan kalau aku mampu (Dan kalau aku mampu)
Pasti jimat selalu (Pasti jimat selalu)

Kalau nak berjaya
Jangan belanja semuanya
Sikit kita ketepikan
Tabungan hari kemudian
Kalau nak berjaya
Belanja berpada-pada
Sikit kita ketepikan
Tabungan hari kemudian

Aku tabung satu kupang
Hah aku jimat dua
Eleh aku apa kurang
Kalau boleh jimat semua
Bagi tahu kawan semua
Ajak mereka turut serta
Melentur buluh-buluh semestinya
Dari rebung-rebungnya

Kalau nak berjaya
Kalau nak berjaya
Kalau nak berjaya
Kalau nak berjaya
Berjaya berjaya

Kalau nak berjaya
Jangan belanja semuanya
Sikit kita ketepikan
Tabungan hari kemudian
Kalau nak berjaya
Belanja berpada-pada
Sikit kita ketepikan
Tabungan hari kemudian

Kalau nak berjaya
Kalau nak berjaya

Kalau nak berjaya
Kalau nak berjaya

Pilihan berkaitan:

Lirik Lagu Belahan Jiwaku - Gisya


Lirik Lagu Belahan Jiwaku - Gisya

Betapa cepat musim berganti
namun rinduku tak pernah henti
walau cobaan silih berganti
hanya kau yang terpatri di hati

begitulah rinduku padamu
tak pernah terkikis oleh waktu
selalu bahagia saat bersama
selalu ingin berbagi cerita

kekasih hatiku aku rindu kepadamu
adakah kau dengar bisik suara hatiku
kekasih hatiku janganlah pernah kau ragu
panggillah namaku bila kau rindu padaku

bila malam ini aku teringat padamu
semoga malam ini kau dengar bisik hatiku
belahan jiwaku aku cinta kepadamu
betapa indahnya dua hati yang menyatu

kekasih hatiku aku rindu kepadamu
adakah kau dengar bisik suara hatiku
kekasih hatiku janganlah pernah kau ragu
panggillah namaku bila kau rindu padaku

bila malam ini aku teringat padamu
semoga malam ini kau dengar bisik hatiku
belahan jiwaku aku cinta kepadamu
betapa indahnya dua hati yang menyatu


Lirik Lagu Istimewah - Ella

Lirik Lagu Istimewah - Ella

Ku mahu lebih dari itu
Juang cinta berlagu
Padam rasa pilu

Matamu sinar cahayaku
Menyalakan api cinta kita
Selamanya

Langit malam ini masih muda
Pejam matamu tenang seketika
Mimpi indah sampai ke syurga

Aku mahu sehidup semati
Jaga hatimu sampai hujung nyawa
Kau istimewah

Ku rasa apa yang kau rasa
Ombak yang kita bina
Takkan terpisah

Sempurna seindah rembulan
Istana kota bahagia
Milik kita

Langit malam ini masih muda
Pejam matamu tenang seketika
Mimpi indah sampai ke syurga

Aku mahu sehidup semati
Jaga hatimu sampai hujung nyawa
Kau istimewah

Langit malam ini masih muda
Pejam matamu tenang seketika
Mimpi indah sampai ke syurga

Aku mahu sehidup semati
Jaga hatimu sampai hujung nyawa
Kau istimewah

Na na na na na na na
Na na na na na na na
Naaaaaaaaa
Na na na na na na na

Na na na na na na na
Na na na na na na na
Naaaaaaaaa
Na na na na na na na


Lirik Lagu Terusik - Anis Aneesa

Lirik Lagu Terusik - Anis Aneesa

Chorus intro:
Terusik hatiku bila tak bertemu, sehari berjauh rasa seminggu..
Terusik rinduku bila tak bertemu, cepat lah cepat dekat denganku..

Verse1:
Bukan ku memaksa, bukan ku meminta, bukannya ku mengada-ngada..
Ku tahu dirimu terburu buru, sabar sabarlah dulu

Verse2:

Terasa berat bila dekat-dekat, jangan rapat-rapat lebih intim lebih hangat..
Apa yang ku dambakan kita berpasangan hingga halalnya ikatan..

Chorus:
Terusik hatiku bila tak bertemu, sehari berjauh rasa seminggu,
Terusik rinduku bila tak bertemu, cepat lah cepat dekat denganku..
Terusik hatiku… terusik rinduku.. terusik hatiku.. terusik rindu….

Verse1:
Bukan ku memaksa, bukan ku meminta, bukannya ku mengada-ngada..
Ku tahu dirimu terburu buru, sabar sabarlah dulu..

Verse2:
Terasa berat bila dekat-dekat, jangan rapat-rapat lebih intim lebih hangat..
Apa yang ku dambakan kita berpasangan hingga halalnya ikatan..

Chorus:
Terusik hatiku bila tak bertemu, sehari berjauh rasa seminggu,
Terusik rinduku bila tak bertemu, cepat lah cepat dekat denganku..
Terusik hatiku… terusik rinduku.. terusik hatiku.. terusik rindu….
Eeeee…ahhhh..eeee..ahhhh

Chorus:
Terusik hatiku bila tak bertemu, sehari berjauh rasa seminggu,
Terusik rinduku bila tak bertemu, cepat lah cepat dekat denganku..
Terusik hatiku… terusik rinduku.. terusik hatiku.. terusik rindu.

S

Lirik Lagu Jahatnya Kamu - Rudy Zil

Lirik Lagu Jahatnya Kamu - Rudy Zil

Ku tuliskan sebuah lagu untuk mu
cerita tentang aku dan dirimu
tak percaya aku tak percaya
ku jatuh cinta tuk kali kedua

ku tuliskan nama dia di hati ku
sebagai tanda dia cinta terakhir ku
ku fikir-fikir dia kan setia
jiwa kacau kau duakan cinta

[1]
oh jahatnya kamu mempermainkan aku
kau takkan tahu kau takkan pernah tahu
gara-gara kamu aku hilang arah
hingga terasa kesepian hari ku

[2]
tak ku percaya, oh cinta nya tak setia
manis mulutnya, bikin ku jadi gila
kalau dulu aku tahu kau tak setia
aku tak mahu, aku tak mahu jadi pacarnya

ku percaya nanti di suatu masa
kau kan tahu rasanya dilukai
kerna kamu ku jadi begini
ku disangka pemusnah wanita

aku cinta aku sayang padamu
cinta ku satu dan itu untuk mu
tapi dari hari kau duakan ku
tak kan pernah lagi ku kembali pada mu


Lirik Lagu Untuk Cinta - Hafiz ft Adira


Lirik Lagu Untuk Cinta - Hafiz ft Adira

Kau tunjuk kan aku
yang memangnya tak pernah tahu
erti cinta sebenarnya
dari jiwa
bukan hanya dari mata

Kau ajar hati ku
kasih setulus seikhlas nya
tak pernah mengalah
walau kan terpisah
sedikit pun tak berubah
Lirik Lagu Untuk Cinta - Hafiz ft Adira
Namun
tak kan menjadi miliki ku
cinta bukan tercipta untuk ku

Tolong jaga lah diri nya buat diri ku
jangan biar luka lagi hati nya
yang amat ku cinta
yang milik engkau saja

Biar ku simpan semua kasih dan cinta
akan ku pendam kan sepanjang nyawa
hingga tiba masa
untuk aku bercinta semula..

Selamat tinggal kasih

Aku kan pergi bawa diri
yang telah rela
dan mengerti oh

Dan disini saja
berakhir nya sebuah kisah
cinta bertepuk sebelah
terpaksalah
ku terima
tentuan nya oh


Pilihan Berkaitan:

Lirik Lagu Hilang -Adira

Lirik Lagu Hilang -Adira

Hari ini sunyi sekali
Tidak seperti yang lalu
Bermula diri aku sendiri
Tiada lagi kau disisi

Hilang semua bayanganmu
Yang tinggal hanya kenangan bersamamu
Aku hilang..

Tuhan tolong ampunkan dosanya
Pada hambamu yang lemah
Bekalkan ia keberkatan
Agar dia bahagia

Di sana tempatmu selamanya
Disini hanya menanti
Itulah kita manusia
Takkan kekal kasih selamanya
Hmm selamanya..
Selamanya.. oh..

Hilang semua bayanganmu
Yang tinggal hanya kenangan bersamamu
Aku hilang.. oh

Tuhan tolong ampunkan dosanya
Pada hambamu yang lemah
Bekalkan ia keberkatan ho
Agar dia bahagia

Di sana tempatmu selamanya
Disini hanya menanti
Itulah kita manusia
Takkan kekal kasih selamanya
Takkan kekal..
uuh selamanya
Selamanya

Pilihan Berkaitan:

Lirik Lagu Ruhi Kasih - Adira

Lirik Lagu Ruhi Kasih - Adira

Sejenak
cahaya bulan kan terbit
sinar hilang

Dan bila...
air mata pun tlah kering
meresap dalam
jiwa...

Masa lalu...
membelai ku...
kuat ku naik...
daun berguguran sepi...

Lambaian terakhir...
merobek hati ku...
nafas pun terhenti...
ruhi nadi pun ke langit...

Ku tak kan kembali...
tuk memanjang bersama mu...
lepaskan oh kasih...
biar aku bersemadi...

Lambaian terakhir...
merobek hati ku...
nafas pun terhenti...
ruhi nadi pun ke langit...

Ku tak kan kembali...
tuk memanjang bersama mu...
lepaskan oh kasih...
biar aku bersemadi...

Dan bila...
air mata pun tlah kering...
meresap dalam..
jiwa...


Pilihan Berkaitan:

Lirik Lagu Sekadar Mimpi - Adira

Lirik Lagu Sekadar Mimpi - Adira

Berangan bermimpi berfantasi
Bercinta denganmu saban hari
Rahsia ini ku timbuskan dalam hati

Dicintaimu tak mungkin jadi kenyataan
Kehadiranku tak terlihat oleh mu
Tersisih jua terguris luka
Ku bendung segala hampa

Merindu menanti dalam sepi
Mengharap sesuatu yang tak pasti
Rahsia ini ku timbuskan dalam hati

Dicintaimu tak mungkin jadi kenyataan
Kehadiranku tak terlihat oleh mu
Tersisih jua terguris luka
Ku bendung segala hampa

Pintu terbuka namun tak pernah kau singgah
Apakan daya cinta yang ku ingin
Hanyalah.. sekadar mimpi

Hanya mimpi
Tinggal mimpi
Ku sendiri

Dicintaimu tak mungkin jadi kenyataan
Kehadiranku tak terlihat oleh mu
Tersisih jua terguris luka
Ku bendung segala hampa

Pintu terbuka namun tak pernah kau singgah
Apakan daya cinta yang ku ingin
Hanyalah.. sekadar mimpi

Sekadar mimpi
Sekadar mimpi
Sekadar mimpi


Pilihan Berkaitan:

Lirik Lagu Keajaiban Cinta - Adira/Aliff Aziz


Lirik Lagu Keajaiban Cinta - Adira/Aliff Aziz

Takkan pernah aku menyerah
Walau harus terpisah ruang
Hanya bisa bermimpi
Terlukis dalam khayal
Betapaku tunjuk setia
Biar waktu terus berlalu

Hati takkan pernah berhenti
Menyanyikan lagumu
Membaca puisimu
Selamanya aku rindu

Biar hujan yang turun
Membasahahi jiwa ini
Ku tetap setia menanti dirimu

Kerna cinta ku mampu mematahkan sepi
Ku sanggup menunggu dirimu
Walau seumur hidup
Kerna cinta ruang tak menjadi misteri
Hanya ku melihat dirimu
Datang memeluk daku

Biar hujan yang turun
Membasahi jiwa ini
Ku tetap setia menanti dirimu

Kerna cinta ku mampu mematahkan sepi
Ku sanggup menunggu dirimu
Walau seumur hidup
Kerna cinta ruang tak menjadi misteri
Hanya ku melihat dirimu
Datang memeluk daku

Kerna cinta ku mampu mematahkan sepi
Ku sanggup menunggu dirimu
Walau seumur hidup
Kerna cinta ruang tak menjadi misteri
Hanya ku melihat dirimu
Datang memeluk daku (memeluk daku)


Pilihan Berkaitan:

Lirik Lagu Dewi Cinta - Adira


Lirik Lagu Dewi Cinta - Adira

Apa yang perlu ku lakukan
Untuk menyatakan padamu
Yang cinta ini adalah tanpa batasan

Percayalah yang diri ini
Hanya untuk bersama mu
Ke mana pun jua
Andai hayat bersama ku

Maaflah wahai sayang
Andai dirimu terasa
Diriku yang jauh
Tapi percayalah aku tetap dekat

Maaflah wahai sayang
Andai dirimu terasa
Ohh… ohhh
Diriku yang jauh
Tapi percayalah aku tetap dekat

Wahai dewi dewi cinta
Katakanlah pada dia
Yang diri ku ini adalah ratu cinta
Yang sangat menyayangi mu

Ohh… ohhh
Maaflah wahai sayang
Andai dirimu terasa
Diriku yang jauh
Tapi percayalah aku tetap dekat

Maaflah wahai sayang
Andai dirimu terasa
Diriku yang jauh
Tapi percayalah aku tetap dekat
Tapi percayalah aku tetap dekat


Pilihan Berkaitan:

Lirik Lagu Sampaikan Salam Cintaku – Adira


Lirik Lagu Sampaikan Salam Cintaku – Adira

Sampaikanlah salam cintaku padanya
Walaupun terluka namunku merindu
Kerana cintaku tiada akhirnya
Walaupun kau telah menghancurkannya

Sampaikanlah salam cintaku padanya
Walaupun sengsara namunku masih sayang
Kerana cintaku mewangi dan harum
Walau tercampak di mana jua

Korus
Andaiku tiada, andaiku pejam mata
Biarku abadi, cinta yang setia ini
Biarpun kau jauh, sambutlah salamku
Kerana aku masih menyayangimu
Tidak pernah aku membenci dirimu


Pilihan Berkaitan:

Lirik Lagu Erti Kawan - Adira

Lirik Lagu Erti Kawan - Adira

Dari kecil kita mengenali
Main guni dan lompat tali
Pejam celik dewasa kini

Tiap hari yang kita lalui
Ada cabarannya sendiri
Sama-sama kita tempuhi

Kadangkala dunia ini
Buatku geram dan benci
Kau sentiasa memahami diriku ini

Bagaikan roti dan kaya
Dendang, ku mula
Kau dan aku pasti bersama

Bagai belakang dan depan kiri kanan
Serasi saling melengkapkan
Kerna itulah erti kawan

Bagaikan roti dan kaya
Dendang, ku mula
Kau dan aku pasti bersama
Kerna itulah erti kawan

Pilihan Berkaitan:

Lirik Lagu Ombak Rindu – Hafiz/Adira (OST Ombak Rindu)

Lirik Lagu Ombak Rindu – Hafiz/Adira (OST Ombak Rindu)



Adira :
Tuhan tolong lembutkan hati dia
Untuk terima ku seadanya
Kerna ku tak sanggup
Kerna ku tak mampu
Hidup tanpa dia di sisi ku

Hafiz :
Tuhan aku tahu banyak dosa ku
Hanya ingat Kamu kala duka ku
Namun hanya Kamu yang mampu membuka
Pintu hatinya untuk cintaku

Adira :
Malam kau bawalah rinduku
Untuk dirinya yang jauh dari ku
Agar dia tidak kesepian
Selalu rasa ada cinta agung

Hafiz :
Hujan bawa air mata ku
Yang mengalir membasuh luka ku
Agar dia tahu ku terseksa
Tanpa cinta dia di hatiku

Hafiz & Adira :
Hanya mampu terserah
Moga cahaya di penanti

Hafiz:
Tuhan tolong lembutkan hati dia
Untuk terima ku seadanya

Adira:
Kerna ku tak sanggup
Kerna ku tak mampu
Hidup tanpa dia di sisi ku

Pilihan Berkaitan:

Lirik Lagu Lara Lagi - Adira (OST Lagu Tema Ombak Rindu)


Lirik Lagu Lara Lagi - Adira (Lagu Tema Ombak Rindu)


Hanya sampai di sini sahaja
Kisah cinta kita berdua
Tiada daya selamanya
Terhenti di sini

Biar ku pujuk ati ini
Merawat rinduku sendiri
Setelah aku kau lukai
Sedangkan kau tahu

Kasih aku hanyalah untukmu
Tiada lain dalam diriku
Takkan berubah
walau dipisah laut biru

Cinta aku hanyalah untukmu
Tak pernah goyah
Tak pernah jemu
Takkan terpadam dalam hatiku
Ia milikmu.. percayalah

Mungkin sudah suratan kita
Terpisah sebegini saja
Pasti di suatu hari nanti
Ku jejak bahagia..

Pilihan Berkaitan:

Lirik Lagu La La La - Adira & Akim (Lagu Tema Elly & Epit)

Lirik Lagu La La La - Adira & Akim (Lagu Tema Elly & Epit)

Tiap hari ku selalu suka main bola
Tiap hari aku pula selalu suka bergambar
Kita sekeluarga Namun jauh berbeza
Kerna tak selalu mesra
Tapi kita seharusnya bersabar

Pre- Chorus:-
La la la nyanyi bersama
Kau melodi Ku irama
La la la nyanyi bersama
Tak kira caranya asal kan kita bersama
Kita sekeluarga sama tak serupa
Tiap hari aku ke sana aku ke sini
Engkau kata A dan aku jawab B
Sakitnya hati sampai bila lagi
Kita akan begini kerna kita tak serupa
Harus kita sebulat suara

Chorus:-
La La La nyanyi bersama
Kau melodi Ku irama
La la la nyanyi bersama
Tak kira caranya asal kan kita bersama
Ku seperti air yang dicincang tak akan putus
Begitu juga dengan aku.....
Pasti kita bersama harungi segala
Ya ya ya ya ya.....
Biarlah kita berbeza dan tak serupa
Namun bersahaja itulah kisah nya

Repeat Chorus:-
La La La nyanyi bersama
Kau melodi Ku irama
La la la nyanyi bersama
Tak kira caranya asal kan kita bersama
Kita sekeluarga sama tak serupa
La La La....

Tiap hari ku selalu suka main bola
Tiap hari aku pula selalu suka bergambar
Kita sekeluarga Namun jauh berbeza
Kerna tak selalu mesra
Tapi kita seharusnya bersabar

Pre- Chorus:-
La la la nyanyi bersama
Kau melodi Ku irama
La la la nyanyi bersama
Tak kira caranya asal kan kita bersama
Kita sekeluarga sama tak serupa
Tiap hari aku ke sana aku ke sini
Engkau kata A dan aku jawab B
Sakitnya hati sampai bila lagi
Kita akan begini kerna kita tak serupa
Harus kita sebulat suara

Chorus:-
La La La nyanyi bersama
Kau melodi Ku irama
La la la nyanyi bersama
Tak kira caranya asal kan kita bersama
Ku seperti air yang dicincang tak akan putus
Begitu juga dengan aku.....
Pasti kita bersama harungi segala
Ya ya ya ya ya.....
Biarlah kita berbeza dan tak serupa
Namun bersahaja itulah kisah nya

Repeat Chorus:-
La La La nyanyi bersama
Kau melodi Ku irama
La la la nyanyi bersama
Tak kira caranya asal kan kita bersama
Kita sekeluarga sama tak serupa
La La La....


Pilihan Berkaitan:

Sinopsis PadaMu Aku Bersujud (Azalea TV3) + OST

Sinopsis & Lagu tema OST Drama PadaMu Aku Bersujud (Azalea TV3)

Sinopsis PadaMu Aku Bersujud: Drama TV3 terbaharu di slot Azalea bertajuk 'Padamu Aku Bersujud' arahan Raja Ahmad Alauddin. akan dilakonkan oleh Syazwan Zulkifli, Sqikin Kamal, Leez Rosli, Bil Azali, Shenthy Feliziana dan ramai lagi. Drama ini terbitan produksi A'10 Alliance. Mula bersiaran pada 26 Mei 2015, setiap hari Isnin hingga Khamis, pukul 4.00 petang di saluran TV3.

JUDUL : PADAMU AKU BERSUJUD
EPISOD : 24 episod
TARIKH : 26 Mei 2015 (Isnin-Khamis, 4.00 petang)
SIARAN : Slot Azalea TV3
SKRIP : Mufid Suhaimi
PENGARAH : Raja Ahmad Alauddin
TERBITAN : A'Ten Alliance(M) SDN BHD
PELAKON : Syazwan Zulkifli, Sqikin Kamal, Leez Rosli, Bil Azali, Shenty Feliziana, Shiqin Kamal, Reza Hasbi, Mubarak Majid, Ku Fridah Ku Shafie, Zaidi Omar, Aleeza Shahdan, Nina Iskandar, Fikhree Bakar, Jasmine Suraya



Pilihan Sinopsis Drama Popular Terkini:

 

Pilihan Lagu Tema OST Popular Terkini:


Sinopsis Dunia Generasi Baru (Aurora TV9) + OST

Sinopsis Dan Lagu Tema OST Dunia Generasi Baru (Aurora TV9)


Anda peminat drama Dunia Baru yang pernah ditayangkan di saluran TV3 satu masa dulu? Kalau anda merupakan peminat drama ala-ala kolej ini, maka drama bertajuk Dunia Generasi Baru ini amat sesuai sekali untuk anda. Apatah lagi jika anda seorang pelajar yang bercita-cita mahu melanjutkan pengajian di menara gading. Memang sangat berguna. Bolehlah beri semangat dan belajar sedikit selok-belok hidup di kampus nanti, kan?

Kini tampil dengan wajah-wajah segar seperti Fadlan Hazim, Zahirah Macwilson, Ben Amir, Erwin Dawson, Natasha Ellyza, Anna Dean dan Kaka Azraff,  TV9 menyiarkan drama terbitan KL Motion Pictures arahan Johan Bahar. Drama remaja yang sarat dengan kisah suka-duka pelajar kolej ini akan bersiaran di slot Aurora di saluran TV9 pada setiap hari Khamis pukul 8.30 malam. Jangan lupa saksikannya...

JUDUL : DUNIA GENERASI BARU
EPISOD : 13 episod
TARIKH : 16 April 2015 (setiap Khamis, 8.30 malam)
SIARAN : Slot Aurora TV9
PENGARAH : Johan Bahar
TERBITAN : KL Motion Pictures
PELAKON : Fadlan Hazim, Zahirah McWilson, Ben Amir, Erwin Dawson, Natasha Ellyza, Kaka Azraff, Anna Dean, Azhar Sulaiman,

BARISAN PELAKON
Fadlan Hazim sebagai Rik
Zahirah Macwilson sebagai Zahra
Natasha Ellyza sebagai Siska
Erwin Dawson sebagai Aman
Kaka Azraff sebagai Norelle
Ben Amir sebagai Zuhal
Anumahsuri sebagai Lani
Miera Idora sebagai Marina

SINOPSIS DUNIA GENERASI BARU

Memulakan fasa hidup baharu di alam universiti memang banyak rintangan suka-dukanya. Pelbagai kerenah pelajar yang berlainan personaliti melatari warna-warni hidup insan yang bergelar siswa dan siswi.

Permulaan drama ini membawa kita kepada kisah mengenai Norelle, gadis berdikari yang berada dalam proses menyesuaikan diri dengan rakan sebiliknya iaitu Siska, Zahra dan Marina yang penuh dengan masalah tersendiri. Siska dan Zahra tidak sehaluan kerana mereka berdua telah berebut katil pada hari pertama. Siska ialah anak kepada bintang rock popular, Rio; Zahra pula berasal dari keluarga sederhana pula bekerja separuh masa untuk menampung kos perbelanjaannya.

Disebalik sikap rakan-rakan perempuan yang penuh ragam, Norelle juga berdepan dengan rakan lelaki yang turut mempunyai masalah mereka tersendiri. Mereka terdiri daripada Aman yang licik dan gemar menipu ibu bapanya. Zuhal, anak orang berada yang ego dan  hidup bergantung dengan duit. Manakala Rik pula seorang kasanova hobinya suka bermain cinta.

Sementara itu Zuhal telah membuat taruhan dengan Rik untuk memikat Zahra . Sekiranya Rik berjaya membuatkan Zahra jatuh cinta maka Rik akan dapat memiliki vespanya.

Berjayakah Zuhal untuk mengenakan Zahra ? Kalau mahu tahu, tontonlah kisah suka-duka para remaja ini dalam drama Dunia Generasi Baru di TV9 yang bersiaran setiap Khamis jam 8:30 malam. Anda pasti terhibur.

Pilihan Sinopsis Drama Popular Terkini:

 

Pilihan Lagu Tema OST Popular Terkini:


Sinopsis Drama Bidadari (Slot Lestary TV3) +OST

Sinopsis Dan Lagu Tema OST Drama Bidadari (Slot Lestary TV3)


Drama TV3 berjudul 'Bidadari' yang dibintangi Shah Jaszle dan Amyra Rosli sebagai teraju utama akan bermula pada 30 April 2015 di slot Lestary TV3, pada setiap hari Rabu dan Khamis jam 9.00 malam.
Gandingan serasi dalam drama Kristal Maya ini akan sekali lagi berlakon bersama dalam drama yang diarahkan oleh Eoon Shuhaini yang juga pengarah untuk drama popular Love Your Mr Arrogant.


JUDUL : BIDADARI
EPISOD : 18 episod
TARIKH : 30 April 2015 (Rabu & Khamis, 9pm)
SIARAN : Slot Lestary TV3
PENGARAH : Eoon Shuhaini
TERBITAN : Orange Tree Production
PELAKON : Shah Jaszle, Amyra Rosli, Nonny Nadirah, Syazwan Zulkifly, Sharif Sleeq, Fizo Omar, Zamarul Hisyam, Iieka Simon, Shakilla Khoriri, Amyza Aznan, Zarina Zainuddin, Azhan Rani, Sherie Merlis, Balkisyh Semundur, Mimiey Naomie, Fariddarif

BARISAN PELAKON
 Shah Jaszle sebagai Adie
Amyra Rosli sebagai Suria
Nonny Nadirah sebagai Tengku Tia
Syazwan Zulkifly sebagai Lukman
Sherie Merlis sebagai Delima
Sharif Sleeq sebagai Iwan
Fizo Omar sebagai Indra
Zamarul Hisyam sebagai Tuan Iskandar
Iieka Simon sebagai Mimi
Shakilla Khoriri sebagai Balqis
Amyza Aznan sebagai Mak Rock
Zarina Zainuddin sebagai Melati
Azhan Rani sebagai Anjang




SINOPSIS DRAMA BIDADARI
Bidadari mengisahkan Suria (Amyra Rosli) anak kepada seorang penyanyi kelab, Delima (Sherie Merlis) yang menahan derita akibat berbapa tirikan Anjang (Azhan Rani) yang suka berjudi dan berfoya. Malah lelaki ini turut mengambil kesempatan untuk mempergunakan dua beranak itu. Akibat sering diherdik dan sering didera membuatkan Suria sukar menerima kehadiran lelaki di dalam hidupnya. Malah kepolosan dirinya sering mengundang niat jahat daripada insan bergelar lelaki.

Kehadiran dua insan istimewa dalam hidup Suria, Adi (Shahz Jaszle) yang ikhlas mencintainya dan Lukman (Syazwan Zulkifli), abang tirinya yang sanggup berubah demi memenangi hati Suria menambahkan kecelaruan fikirannya.

Siapakah yang Suria pilih akhirnya? Apakah rahsia di sebalik kebencian Delima terhadap Suria?
 Jangan ketinggalan menyaksikan drama hebat dan penuh konflik ini. ini Sekiranya terlepas anda boleh tonton setiap episod di laman tonton.com.my. Harap Anda Terhibur.




Pilihan Sinopsis Drama Popular Terkini:

 

Pilihan Lagu Tema OST Popular Terkini:


Lirik Lagu Sakura -Adira AF8

Lirik Lagu Sakura -Adira AF8

Masih terbayang waktu itu
Bunga gugur di depanku
Kau mengajarku ia mekar
Segelintir detik sahaja...

Masihku ingat sedih teramat
Tak mengerti ia pergi...
Hidup terindah bersudahnya ringkas
Musim yang berubah begitulah...

Kisah di pohon sakura
Kenangan yang ku semadi
Sebelum semuanya berakhir...

Mengapa...mengapa ku di sini
Berapa...berapa lama lagi
Aku menunggu dibelenggu
Pagar pelukannya...

Siapa...siapa yang memanggil
Di manakah dikau yang mencari
Selama menanti
Menanti di ufuk ini...

Katamu aku curang padamu
Tak berhati mungkir janji
Memang hidupku tercipta untukmu
Hanya seketika sementara...

Pastinya bagai sakura
Janjiku harus tepati
Masa ku bersamamu berakhir...

Sakitnya menerima nasibku denganmu
Kitalah yang terpisah
Dunia yang berbeza
Walau depan mata kau
Tak dapat lihatku sentuh aku
Ku hanya mampu bermimpi
Yang kau temui alam ini

Mengapa...mengapa ku di sini
Berapa...berapa lama lagi
Aku menunggu dibelenggu
Pagar pelukannya...
Siapa...siapa yang memanggil
Di mana kah dikau yang mencari
Masa ditempuhi
Lamanya menanti
Selama menanti
Menanti di ufuk ini...


Pilihan Berkaitan:

Lirik Lagu Ku Ada Kamu - Adira AF8

Lirik Lagu Ku Ada Kamu - Adira AF8 (2010)

Di kala ku kehilangan di dalam kegelapan,
Kau suluhkan sinar petunjuk,
Di kala ku kesedihan,
kau ukirkan senyuman,
Dengan penuh sabar memujuk,

Engkau menyambut tiap kali aku terjatuh.

Andai hari esok langit akan runtuh,
Tabahlah menjunjung bersamaku,
Andai hari esok dunia gelora,
Takkan ku gemuruh selagi ku ada kamu.

Di kala aku tak pasti,
Kau tampil dengan berani,
Membimbing agar lebih yakin,
Dan bila hidup penuh soalan,
Kau berikan jawapan,
Melengkap semua kekurangan...

Engkau menyambut tiap kali aku terjatuh,

Andai hari esok langit akan runtuh,
Tabahlah menjunjung bersamaku,
Andai hari esok dunia gelora,
Takkan ku gemuruh selagi ku ada kamu.

Tidak mungkin diri ini mampu,
Hidup tanpa doronganmu,

Andai hari esok langit akan runtuh,
Tabahlah menjunjung bersamaku,
Andai hari esok dunia gelora,
Takkan ku gemuruh selagi ku ada kamu

Pilihan Berkaitan:

Lirik Lagu Ilusi – Adira (LaguTema, OST Awan Dania 3 )

Lirik Lagu Ilusi – Adira (LaguTema, OST Awan Dania 3 )
Lagu Tema Awan Dania 3 - Ilusi – Adira

Rasa suasana riang berdua
Saat ku kau lupakan saja
Menari di minda hingga terleka
Beralih ke alam yang nyata

Tersentuh bagai dicabut beribu batu
Bebas sayap ku
Pabila bercinta dan dicinta
Cari cinta, cinta mega
Biar cinta jadi fenomena
Sukar aku, panahan mu..panahanku
Hak milik mu, biar panah ku terus di situ

Inilah petanda telah bermula
Ilusi baru dalam skesta
Memenuhi masa dengan ceria
Bagai ledakan supernova

Tersentuh bagai dicabut
Bebas sayap ku
Pabila bercinta dan dicinta
Cari cinta, cinta mega
Biar cinta jadi fenomena
Sukar aku, panahan mu..panahanku
Hak milik mu, biar panah ku terus di situ

Ilusi..biar ia jadikannya realiti
Aku menyanyi…
Biar diriku mencapai rentak infiniti yang tinggi

Tersentuh
Bebas sayap ku
Pabila bercinta dan dicinta
Cari cinta, cinta mega
Biar cinta jadi fenomena
Sukar aku, panahan mu..panahanku
Hak milik mu, biar panah ku terus di situ

Pilihan Berkaitan:

Lirik Lagu Kesuma - Adira

Lirik Lagu Kesuma - Adira

Akhirnya rasa cinta
dihatimu dibakar rindu
rindumu nan membara
bergenang air matamu

Korus
Kau saksikan dulu
dikala takdir menenggelam mimpi
tak mahu terus dipasungi lara
kerana kesedihan ini
hanya secebis __ kesetiaan
melebihi segala-galanya oh..

Kesuma relaku beralah tak memilikimu
kesuma engkaulah srikandi di dalam hatiku

Kau saksikan dulu
dikala takdir menenggelam mimpi
tak mahu terus dipasungi lara
kerana kesedihan ini
hanya secebis __ kesetiaan
melebihi segala-galanya oh..

Pilihan Berkaitan:

Lirik Lagu Airmata Di Kuala Lumpur - Hazama


Lirik Lagu Airmata Di Kuala Lumpur - Hazama

Hancur musnah impian mulia
Istana ku bina menjadi pusara
Gelaplah pasti masa hadapan
Jiwaku merayau utara dan selatan

Hidup sudah tiada bererti
Zahirku hidup batinku mati
Remuk redah hatiku hancur
Air mata di Kuala Lumpur

Hidup sudah tiada bererti
Zahirku hidup batinku mati
Remuk redah hatiku hancur
Air mata di Kuala Lumpur


Lirik Lagu Ulek Sayang - Hazama

Lirik Lagu Ulek Sayang - Hazama

Ulek sayang diulek
Ulek dengan kasih
Kasih puterimu

Umbok sayang diumbok
Umbok dengan cinta
Cinta tulusmu

Dia datang bagaikan badai
Yang membuai membelai ku relai
Terus jatuh ke bumi
Tersangkut sauh
Ditarik laju
Ditarik jauh

Mereka sering kata-kata
Sayang sayang
Menganggap jiwaku sebenar
Hilang hilang

Daku hidup terpaku
Terpaku pada lagumu
Bagaikan si ular
Aku menjalar ke arah kamu

Daku hidup terpaku
Terpaku pada lagumu
Lagu merdu puteri
Puteri merayu memukau aku

Sememangnya sudah ku tahu
Dibelenggu diriku terkaku dijerat cintamu
Kata bicara menambat hati menambah leka

Mereka sering kata-kata
Sayang sayang
Menganggap jiwaku sebenar
Hilang hilang

Daku hidup terpaku
Terpaku pada lagumu
Bagaikan si ular
Aku menjalar ke arah kamu

Daku hidup terpaku
Terpaku pada lagumu
Lagu merdu puteri
Puteri merayu memukau aku

Sememangnya ku tahu ku dibelenggu
Diriku terkaku dijerat cintamu
Kata bicara menambat hati menambah leka

Daku hidup terpaku
Terpaku pada lagumu
Bagaikan si ular
Aku menjalar ke arah kamu

Daku hidup terpaku
Terpaku pada lagumu
Lagu merdu puteri
Puteri merayu memukau aku

Lagu merdu puteri
Puteri merayu memukau aku
Memukau aku

Ulek sayang diulek


Lirik Lagu Akhir Ceritera - Hazama

Lirik Lagu Akhir Ceritera - Hazama

Ingat kau utus senyumanmu yang beradu
Ku hadir menggalas pilu
Ingat kau waktu dirimu diundang resah
Akulah akulah bawa indah

Yang pergi takkan senang
Yang tinggal takkan tenang
Luluh jiwa hati merayu

Kerana cinta pergilah padanya
Kasih kita hanyalah untuk sementara
Kerana cinta ku relakannya
Kerana cinta ada bersama

Ingatlah kasih tak harus kita bersama
Janji kau tulus bercahaya
Ingatlah kasih ku ini seagung maya
Janjilah kau akan menjalinnya

Yang pergi takkan senang
Yang tinggal takkan tenang
Luluh jiwa hati merayu

Kerana cinta pergilah padanya
Kasih kita hanyalah untuk sementara
Kerana cinta ku relakannya
Kerana cinta ada bersama
Selamanya

Ke akhir ceritera
Ingatlah kasih
Kasih kita hanyalah untuk sementara

Kerana cinta ku relakannya
Kerana cinta ada bersama
Kasih kita hanyalah untuk sementara

Kerana cinta ku relakannya
Kerana cinta ada bersama


Lirik Lagu Semalam - Hazama


Lirik Lagu Semalam - Hazama

Semalam terimbas di mataku
Tarian cahaya di tubuhmu
Semalam bagaikan seribu mimpi
Meniti awangan menyisih janji

Haruskah ku menelan perih kasih
Haruskah ku melihat air mata kau mengalir
Kerna semalam

Semalam makin bersulam kelam
Biarpun tak mungkin ku padamkan
Semalam satu senyuman yang hilang
Menanti kata sakti mengakhiri

Haruskah ku menelan perih kasih
Haruskah ku melihat air mata kau mengalir
Kerna semalam

Terpaksa ku melangkah
Meninggalkan pintu syurga kita
Takkan bisa ku lepaskan dia, woah..
Kau mengalir kerna semalam

Haruskah ku menelan perih kasih
Haruskah ku melihat air mata kau mengalir
Kerna berakhir semalam

Namun pasti di genggam
Semalam selalu


Lirik Lagu Penglipur Lara - Hazama

Lirik Lagu Penglipur Lara - Hazama

Dua tiga kucing berlari
Mana nak sama dengan kucing belang
Dua tiga boleh ku cari
Apa nak hairan? Zaman macam sekarang

Buah Cempedak di luar pagar
Ambillah galah dan tolong jolokan
Kau berkasut ku berselipar
Apa nak hairan? Sama di sisi tuhan

Bukan aku nak sangkal kita handal
Kekadang yang bebal susah tampal
Mana boleh nak bedal
Kena berakal

Ku penglipur lara
Saja nak bercerita
Usahlah terasa
Jangan mudah melatah

Ku penglipur lara
Saja nak bercerita
Usahlah terasa
Fikir sebelum marah
Nanti kena jual

Ikan Kekek Mak ilui ilui
Ikan Gelama Mak ilai ilai
Gaya ranggi tiada, Adui!
Apa nak hairan? Janji cantik perangai

Pulau Pandan jauh ke tengah
Gunung Daik pula bercabang tiga
Kalau tak tahu jangan menambah
Apa nak hairan? Baik lu diam saja

Nang boti nang. Hei! Kui boti kui. Hei!
Cerminlah diri Lihat ke dalam
Nang boti nang. Hei! Kui boti kui. Hei!
Betulkan diri Lupa semalam
Nang boti nang. Hei! Kui boti kui. Hei!
Cerminlah diri Lihat ke dalam
Nang boti nang. Hei! Kui boti kui. Hei!
Betulkan diri Lupa semalam
Semalam yang hilang

Ku penglipur lara
Saja nak bercerita
Usahlah terasa
Jangan mudah melatah
Fikir sebelum marah
Nanti kena jual

Lirik Lagu Mana Hilangnya Juwita - Monoloque ft Adira & Hazama

Lirik Lagu Mana Hilangnya Juwita - Monoloque ft Adira & Hazama

Ku takkan berhenti mencari walau jejakmu penuh misteri
Tak dapat si yang pasti (yang pasti yang pasti yang pasti)
Jati dirimu perlu kuat dan tabah tak boleh cepat mengalah
Takkan mengaku kalah (kalah kalah)

Kemana hilang sayang puas ku mencari
Saban hari mendaki kau masih belum ku temui
Di manakah kau bersembunyi
Ku belum jumpa apa yang ku cari (cari cari)

Merata-rata terampai-ampai
Mencari dalam gelap gelita
Belantara mergastua (mergastua mergastua) ohh

Kemana hilang sayang puas ku mencari
Saban hari mendaki tak jumpa-jumpa lagi
Di mana kau bersembunyi
Kemana kau bawa diri
Meredah ranjau dan duri
Kau masih belum ku temui

Ku belum jumpa apa yang ku cari
Hari demi hari nan silih ganti

Aku raja pemilik tempat ini
Segala kemahuan ku dituruti
Apa yang ku mahu semua boleh ku jual beli

Apa yang kau cari-cari di sini
Apa yang kau lihat ini hanya mimpi
Jangan hampiri sampai mati

Jiwa lopong hati kosong
Kotaraya makan manusia
Ramai yang cuba ramai yang lupa terpedaya
Dengan godaan semasa

Masa kemasa (datang dan pergi)
Mergastua (hidup dan mati)
Pancaroba (sampai kecewa)

Esok masih ada
Esok masih ada

Aku raja pemilik tempat ini
Segala kemahuan ku dituruti
Apa yang ku mahu semua boleh ku jual beli

Apa yang kau cari-cari di sini
Apa yang kau lihat ini hanya mimpi
Jangan hampiri sampai mati

Berhenti sampai mati

Lirik Lagu Relakan Jiwa -Hazama

Lirik Lagu Relakan Jiwa -Hazama

Kusangka hidupku
Selamanya kelam
Terbelenggu ikatan tanpa manisnya cinta

Memaksa diriku
Menapaki jalan
Arah yang tak pernah ku mahu dalam hatiku

Kini kau pun hadir
Memberi cahaya
Membangunkan ku dari suramnya mimpi ngeri

Menuntun hatiku ke palung asmara
Seakan ku hidup kembali dari matiku

Engkaulah cinta
Yang selama ini aku cari

Ku Relakan Jiwa
Tuk menjadi penghuni dalam sangkar hatimu
Kerna engkaulah nadi yang menghidupkan aku
Yang mampu melarutkian setiap sepi hatiku

Hati bukan untuk dimiliki
Tapi untuk dicinta dan mencintai
Kurelakan jiwaku padamu

Engkaulah cinta
Yang selama ini aku cari

Ku relakan jiwa
Tuk menjadi penghuni dalam sangkar hatimu
Kerna engkaulah nadi yang menhidupkan aku
Yang mampu melarutkan setiap sepi hatiku

Seandainya waktu
Tak pernah pertemukan aku dengan dirimu
Akan kubiarkan mati hatiku selamanya
Sehingga kau datang membangunkan aku


Lirik Lagu Noktah - Hazama

Lirik Lagu Noktah - Hazama

Telahku lalui
Telahku lukai
Dibuai mimpi-mimpi
Mengasyikkan imarahku

Semua yang sempurna
Hanyalah dimata
Tangisanmu berbisik
Ku sendiri

Izinkan diriku
Lenyapkan segala
Namun ku tak terdaya
Melupakan segalanya

Kini ku sendiri
Hilang segala cinta
Sebuah realiti
Bernokhtah di sini

Semua yang sempurna
Hanyalah dimata
Dibuai mimpi-mimpi
Mengasyikkan imarahku

Izinkan diriku
Lenyapkan segala
Namun ku tak terdaya
Melupakan segalanya

Kini ku sendiri
Hilang segala cinta
Sebuah realiti
Bernokhtah di sini


Lirik Lagu Majnun-Hazama

Lirik Lagu Majnun-Hazama

Di puncak bukit ku bina kubu
Beratapkan dedaun rimba
Melihat penjara kamarmu dari jauh
Bermulai air mata hancur luluh hatiku

Di puncak bukit kukenang semula
Hari kita mesra melakar nama
Saat pertama bibirku melontarkan namamu
Terpukau matamu gila kau buatku

Hanya namamu nyanyian angin menjadi udara
Hanya namamu bagai darah mengalir ke jantung
Kerana kamu aku hilang
Aku hilang akal terjadi gila, gila

Mereka ketawa melihat aku membawa diri ke sini
Namun malam ini saja yang dapat di erti
Kini cuma burung-burung mendengar laguku
Semua impian dan harapan terkubur

Bila ku kenang semula
Berita diterima teriak namanya
Hari tanganmu dijanjikan padaku
Pastinya semakin gila kau buatku

Hanya namamu nyanyian angin menjadi udara
Hanya namamu bagai darah mengalir ke jantung
Kerana kamu aku hilang
Aku hilang akal terjadi gila, gila

Apalah dosaku yang dimakan waktu
Di halangi dari mendampingimu
Hingga masa engkau hulurkan nyawa
Menyebut namaku dinafas terakhir

Hanya namamu nyanyian angin mnjadi udara
Hanya namamu bagai darah mengalir ke jantung
Kerana kamu aku hilang, aku hilang akal
Sayangku Laila Laila Laila Laila

Kerana kamu aku hilang
Aku hilang akal terjadi gila, gila
Biar terdampar ku tidur disebelahmu untuk sementara
Menanti bungaku bangun dari pusara


Lirik Lagu Delima Hatiku -Hazama / Fina (OST Untuk Tiga Hari)

Lirik Lagu Hazama / Fina - Delima Hatiku (OST Untuk Tiga Hari)

Dari hati semanisnya madu
Kata janji terukir jua berlagu

Ku terlena, ku bermimpi sayu
Hanya aku sering memburu
Terumpan cinta harumnya berbisa
Berkacanya di dalam sanubariku

Benarpun kata ada jodoh kita
Dan ku pasti tanpa terbukti

Hanya pada Tuhan ku pohon jawapan
Daku jua dalam dugaan
Terima detak rasa
Saksinya janji tersentuh bersama

Dari hati semanisnya janji
Hanya aku tidak mengerti
Terumpan cinta harumnya berbisa
Berkacanya di dalam sanubariku

Benarpun kata ada jodoh kita
Dan ku pasti tanpa terbukti


Lirik Lagu Aku Mau Dia - Hazama (OST. Apa Celop Toqq)

Lirik Lagu Aku Mau Dia - Hazama (OST. Apa Celop Toqq)

Saat aku kenali dia
Hati ini selalu gundah
Selalu ingin dekati
Dan ingin menghampiri dia

Aku mahu dia milikku
Ku harap semua pun tahu
Bahagia terasa bila
Ku melihat senyumannya

Aku sedar ku telah jatuh cinta
Dengannya hatiku terasa luar biasa
Aku tahu kau selalu curi lihat aku
Matamu jelaskan kau mahu

Katakanlah padaku kasih
Andainya kau punya
Perasaan sepertiku
Agar kita bisa bersama

Tolong jawablah kasih
Jawablah perasaan
Hatiku yang menebal
Ku selalu terbayang senyummu

Aku sedar ku telah jatuh cinta
Dengannya hatiku terasa luar biasa
Aku tahu kau selalu curi lihat aku
Matamu jelaskan kau mahu

Katakanlah padaku kasih
Andainya kau punya
Perasaan sepertiku
Agar kita bisa bersama

Tolong jawablah kasih
Jawablah perasaan
Hatiku yang menebal
Ku selalu terbayang senyummu

Selalu ku terbayang senyummu



Lirik Lagu Simetri – Hazama & Amy Search

Lirik Lagu Simetri – Hazama & Amy Search

Sudah susah
Mahu yang mudah
Sudah mudah
Jangan bikin payah

Mahu senang
Kenal usaha
Tunggang langgang

Hendak bagaimana
Harap tuah
Sampai bila

Sudah puas cuba
Lupa lelah
Entah mana
Tercapai akhirnya

Chorus
Tibalah masa masa untuk ku saja
Dominasi tiap-tiap penjuru
Izinkan diriku cuba
Lengkapi rotasi waktuku
Benarkah masa ini hanya kau saja
Di rasa masaku ada lagi
Lihat gigih usaha
Di depan mata dan kita
Rupanya simetri

Salah langkah
Banyak versinya
Tanya saja
Jadikan iktibar

Buat malu
Tidak bertanya
Jika malu

Hendak bagaimana
Harap tuah
Sampai bila

Sudah puas cuba
Lupa lelah
Entah mana
Tercapai akhirnya

Ulang Chorus

Aku kini
Punya segala
Dan asalku
Tidakkan ku lupa

Jaga watak
Dan tingkah laku
Jika tidak
Tercapai akhirnya

Ulang Chorus 2X


Lirik Lagu Balada Pemuzik Jalanan - Hazama

Lirik Lagu Balada Pemuzik Jalanan - Hazama

Jeritan akordian tua
Merayap di udara
Meniti di hati manusia
Yang berjalan di kaki lima

Jeritan akordian yang tua
Merayap di udara
Meniti di hati manusia
Yang berjalan di kaki lima

Berkaca mata hitam
Berdendang lagu riang
Dari kalbu sang insan
Si pemuzik jalanan
Dengan seribu impian
Berpandukan naluri

Setajam mentari
Walau dunia gelap gelita
Namun terang cahaya hatinya

Berkaca mata hitam
Berdendang lagu riang
Dari kalbu sang insan
Si pemuzik jalanan
Dengan seribu impian
Berpandukan naluri

Setajam mentari
Walau dunia gelap gelita
Namun terang cahaya hatinya

Walaupun dunia gelap gelita
Namun terang cahaya hatinya
Walaupun dunia gelap gelita
Namun terang cahaya hatinya


Lirik Lagu Impian Rasa – Hazama/Fina(OST MasterChef Malaysia)

Lirik Lagu Impian Rasa – Hazama/Fina(OST MasterChef Malaysia)

Selalu bermimpi segala diimpi
kami teringin menjadi juara
kini kami telah siap sedia
jadi kami terajui yeah yeah

Indahnya mimpi kan terajui
menangi rasa impian kita
pilihan jiwa terus ditujui
mungkinkah aku, aku juara

Rasai hidangan ini
warnakan mimpi-mimpi
rasai hidangan ini
menangi rasa impian kita

Jangan biarkan saat keemasan ini
kini tiba masa semua untuk di juara

Indahnya ini kan diterajui
menangi rasa impian kita
pilihan jiwa terus tujui
mungkinkah aku, aku juara

Rasai hidangan ini
warnakan mimpi-mimpi
rasai hidangan ini
menangi rasa impian kita

Rasai hidanggan ini
aku kan jadi juara

Lirik Lagu Hari Yang Ku Nanti -Adira,Hazama,Dina

Lirik Lagu Hari Yang Ku Nanti -Adira,Hazama,Dina

[Adira]
Hari yang ku nanti telah menjelang kini
Kenangan indah yang dulu pasti menjelma lagi
Terpancarlah cahaya Aidilfitri yang ku nanti
Bersama semua gembira hilangkanlah duka

[Hazama]
Hari yang ku nanti telah menjelang kini
Bermaaf maafan kekalkanlah Silaturrahim
Buat ayah dan bonda ampunkanlah tiap dosa
Buat teman hiburkanlah hati semua

[Adira]
Jauh dan dekat semua pulang ke desa
Saling kunjung mengunjungi
Berpakaian serba baru
Sungguh bergaya…

[Adira & Hazama]
Tapi jangan dilupakan
Mereka yang kekurangan
Semoga hari raya kan bermakna

[Dina]
Hari yang ku nanti telah menjelang kini
Tua dan muda miskin dan kaya tiada bezanya
Sebulan berpuasa syawalpun telah menjelma
Ucapkanlah kesyukuran pada yang Esa

Pilihan Berkaitan:

Lirik Lagu Cinta Teragung -Hazama

Lirik Lagu Cinta Teragung -Hazama Af9

Maafkan aku sekiranya tak termampu
Untuk mencurahkan semua isi hatiku
Ternyata tak terkata
Rinduku padamu

Ku takkan bisa menjadi lebih
Dari apa yang terdaya
Namun ku tetap berjanji
Akan masih mencuba untuk
Memujuk hatimu
Mencintai aku
Kerna semua yang ada
Hanyalah untukmu

Secebis perasaan ku hamparkan
Membawa sejuta harapan
Menagih cinta
Teragung darimu

Ku takkan bisa menjadi lebih
Dari apa yang terdaya
Namun ku tetap berjanji
Akan masih mencuba untuk
Memujuk hatimu
Mencintai aku
Kerna semua yang ada
Hanyalah untukmu

Maafkan aku sekiranya
Tak termampu untuk
Mencurahkan semua
Isi hatiku



Lirik Lagu Tersenyum – Maya Karin

Lirik Lagu Tersenyum – Maya Karin

Bila langit mendung
Hujan pasti turun
Bila hujan turun
Aku turut pilu

Bila aku pilu
Ku hanya sebut nama Mu
Tiap kali itu ku tersenyum

Lihat burung-burung menyanyi tiada henti
Seiring rasa perindu ini dalam mencari erti


Bila aku pilu
Ku hanya sebut nama Mu
Tiap kali itu ku tersenyum

Dulu selalu saja kau ada
Perlahan lahan ku mula sedar
Kau sentiasa ada

Bila aku pilu
Ku hanya sebut nama Mu
Tiap kali itu ku tersenyum

Di waktu gembira
Ku tersenyum
Di waktu ku sedih
Ku tersenyum
Di waktu apa pun
Ku tersenyum seperti selalu

Bila aku pilu
Ku hanya sebut nama Mu
Tiap kali itu ku tersenyum

 Pilihan Terbaru:


Lirik Lagu Terlalu Rindu - Eleena Harris

Lirik Lagu Terlalu Rindu - Eleena Harris

Cahaya mentari di pagi hari
Sinarnya kaburi pandanganku ini
Hembusan angin menemani perjalananku
Yang menuju ke hatimu kekasih

Tapi mengapa ku masih rasa begini
Bila mahu bertemu mahu saja jerit

Terlalu rindu, terlalu rindu
Jujur aku terlalu rindu
Tiada lain selain rindu
Terlalu rindu, terlalu rindu
Jujur aku terlalu rindu
Tiada lain selain rindu

Oh bulan mana bintang
Mana dia kekasih seorang
Bantulah aku, aku dah buntu
Bintang di langit janganlah bersembunyi
Usahlah membisu bilang dia rindu aku

Ku tak perlu semua hadiah darimu
Ku cuma mahu kau ada depanku
Ku tak perlu semua hadiah darimu
Ku cuma mahu kau ada di depanku

Terlalu rindu, terlalu rindu
Jujur aku terlalu rindu
Tiada lain selain rindu
Terlalu rindu, terlalu rindu
Jujur aku terlalu rindu
Tiada lain selain rindu

Oh bulan mana bintang
Mana dia kekasih seorang
Bantulah aku, aku dah buntu
Bintang di langit janganlah bersembunyi
Usahlah membisu bila dia rindu aku

Cuba padamkan lampu lihat apa kau mampu
Jangan risau aku bantu
Setiap kerinduan tak dapat ditiupkan
Walaupun angin lembut bayu
Cuba kau teroka jauh sebentar
Kalau takut cuba intai tengok dunia sebenar
Tak perlu laju lari takut tidak menjadi
Mahu saja aku berdikari

Hembusan angin menemani perjalananku
Yang menuju ke hatimu kekasih
Tapi mengapa ku masih rasa begini
Bila mahu bertemu mahu saja jerit

Terlalu rindu, terlalu rindu
Jujur aku terlalu rindu
Tiada lain selain rindu
Terlalu rindu, terlalu rindu
Jujur aku terlalu rindu
Tiada lain selain rindu

Terlalu rindu, terlalu rindu
Jujur aku terlalu rindu
Tiada lain selain rindu
Terlalu rindu, terlalu rindu
Jujur aku terlalu rindu

Pilihan Terbaru:

Lirik Lagu The Lomas - Rindu

Lirik Lagu The Lomas - Rindu

Lambaian jemarimu
Itulah yang terakhir ku
Lihat dengan hati sayu
Namun tiada siapa yang tahu
Sudah terdetik hati ini mungkin terjadi

Korus
Katakan pada ku tentang rasa rindu
Kerna ku tak pernah rasa

Sentuhan memorimu
Menembus ke dalam jiwaku
Pahit manis kurasa sesuatu
Tapi apakan daya diriku
Sudah terdetik hati ini mungkin terjadi

Verse
Nanti kau sampai ke puncak sana
Jangan pernah kau lukakan diri ku
Kelak nanti engkau dewasa
Harus nanti kita ketemu jua

Aishah
Hargai detik bersama
Seiring ke mana saja
Kan kudoakan kita berjaya
Bersama untuk selamanya

Korus
Katakan padaku tentang rasa rindu
Kerna ku tak pernah rasa

Kucupan terakhir mu
Membasahi pipi kiri ku
Airmata hanya ganti lagu
Cuma hati akal yang tahu

Sudah terdetik hati
Ini mungkin terjadi

Katakan pada ku tentang rasa rindu
Kerna ku tak pernah

Katakan pada ku tentang rasa rindu
Kerna ku tak pernah rasa rindu

Pilihan Terbaru:

Lirik Lagu Andai -Kaer Azami

Lirik Lagu Andai -Kaer Azami

p/s: lirik ini dalam proses dikemaskini. Harap sabar.

Terima kasih kerana singgah di blog  LagulaguMalaysia.blogspot.com


Pilihan Terbaru:

Lirik Lagu Satu Peluang Lagi - Fiq

Lirik Lagu Satu Peluang Lagi - Fiq

Maafkan aku kesilapan aku
Halusnya hati mu aku tersentuh
Telah kau berikan segala yang kau punya
Demi membahagiakan aku yang hina

Segala duka mu segala tangis mu
Akan ku tebus seumur hidup ku
Sedalam dalamnya aku menyesali
Terimalah aku kembali

Kerana engkau yang ku cinta
Pertama hingga ke akhirnya
Maafkan kerana pernah meluka
Beri aku satu peluang lagi

Segala duka mu segala tangis mu
Akan ku tebus seumur hidup ku
Sedalam dalamnya aku menyesali
Terimalah aku kembali

Kerana engkau yang ku cinta
Pertama hingga ke akhirnya
Maafkan kerana pernah meluka
Beri aku satu peluang lagi


Pilihan Terbaru:

Lirik Lagu Jangan Jangan – Wani Kayrie

Lirik Lagu Jangan Jangan – Wani Kayrie

Waktu ku pulang dengan mama
Engkau berada di luar jendela
Mata ku pun mula meliar
Ingin memerhati kamu saja

Berdegap degup jantung lari
Sampai menggigil setiap jari jemari
Aduh terasa sakit perut ini
Kenapa kamu harus ada disini

Jangan jangan
Jangan kau datang menghampiri diri ku
Jangan kau jangan buat ku rasa malu
Aku tak mahu tak mahu

Usah lagi
Usah kemari usah kau curi hati
Belum masanya belum boleh lagi
Ku tak mampu sorry i’m so sorry

Dengar suara memanggil ku
Dari belakang seperti aku tahu
Ku menoleh dalam tak pasti
Rupanya dia yang sedang berdiri

Terbatuk batu ku jadinya
Melihat dia tersenyum manja
Luluh hati ku melihat dia
Terasa panasnya seluruh muka

Jangan jangan
Jangan kau datang menghampiri diri ku
Jangan kau jangan buat ku rasa malu
Aku tak mahu tak mahu

Usah lagi
Usah kemari usah kau curi hati
Belum masanya belum boleh lagi
Ku tak mampu sorry i’m so sorry

Jangan jangan
Jangan kau datang menghampiri diri ku
Jangan kau jangan buat ku rasa malu
Aku tak mahu tak mahu

Usah lagi
Usah kemari usah kau curi hati
Belum masanya belum boleh lagi
Ku tak mampu sorry i’m so sorry

Jangan jangan
Jangan kau datang menghampiri diri ku
Jangan kau jangan buat ku rasa malu
Aku tak mahu tak mahu

Usah lagi
Usah kemari usah kau curi hati
Belum masanya belum boleh lagi
Ku tak mampu sorry i’m so sorry

Video Lagu Jangan Jangan – Wani Kayrie




Pilihan Terbaru:

Lirik Lagu Dalam Hati – Twinnies

Lirik Lagu Dalam Hati – Twinnies

Dalam hati cuma dia,
Yang selalu aku dambakan hatinya… Oh hatinya
Sampai nanti dia tahu.
Apa rasa dan bila ku luahkannya…
Ku tak kuasa.

Chorus
Oh malam hentikan ku selalu rindu
Bila hati tak menentu
Terus memikirkan kamu

Oh bintang terangi semua jalanku
Agar nanti dia tahu
Betapa ku mahu kamu

Sampai nanti dia tahu
Apa rasa dan bila ku luahkannya..
Ku tak kuasa

Oh malam hentikan ku selalu rindu
Bila hati tak menentu
Terus memikirkan kamu

Oh bintang terangi semua jalanku
Agar nanti dia tahu
Betapa ku mahu kamu

Oh malam hentikan ku selalu rindu
Bila hati tak menentu
Terus memikirkan kamu

Oh bintang terangi semua jalanku
Agar nanti dia tahu
Betapa ku mahu kamu


Pilihan Terbaru:

Lirik Lagu OKlah -Tegar & Nabil

Lirik Lagu Tegar & Nabil - OK Lah
Maafkan aku
Karna sering buat mu terganggu
Selalu membuatmu terpaku
Sampai marah marah
Sampai muka merah

Bukan ku sengaja
Ku cuma ingin bercanda
Kamu kan tahu ku anak manja
Anak mama papa adik kamu juga

OK lah aku barjanji
OK lah takkan buat lagi
OK lah sakit dihati
Kamu kamu kamu kamu kamu

OK lah aku barjanji
OK lah takkan buat lagi
OK lah sakit dihati
Kamu kamu kamu kamu kamu

Boleh saja mahu bercanda
Boleh mahu bermanja
Tapi harus ada masa
Bukan tiap menit tiap masa
Tegar harus kasihankan mama
Hari hari berwaspada
Adik abang kan dah dewasa
Sudah punya dua angka

Berapa kali harus ku bilang
123 cukup disini saja
Cukup disini saja
Bukan mau marah
Bukan suka suka
Kata mama papa
Kalau orang marah
Tanda sayang masih ada

OK lah aku barjanji
OK lah takkan buat lagi
OK lah sakit dihati
Kamu kamu kamu kamu kamu

La la la laa la la la lala la la la

OK lah aku barjanji
OK lah takkan buat lagi
OK lah sakit dihati
Kamu kamu kamu kamu kamu

OK lah aku barjanji
OK lah takkan buat lagi
OK lah sakit dihati
Kamu kamu kamu kamu kamu

OK lah ok lah OK lah ok lah
Kamu kamu kamu kamu kamu
OK lah ok lah OK lah ok lah
Kamu kamu kamu kamu kamu

OK lah (Ih.... Sebel Deh)


Pilihan Terbaru:

Lirik Lagu Hanya NamaMu – Caliph Buskers

Lirik Lagu Hanya NamaMu – Caliph Buskers

Bismillahirrahmanirrahim

Hanya namaMu ku puji ku sanjung
Di lafaz pertama suara azan fajar
Langkah kananku seperti dilindung
Andainya tersandung rebahku bersujud
Dan hanya namaMu ku puji ku sanjung

Adakalanya linang air mata
Tertumpah ke pipi menerima takdir
Namun imanku tidak akan runtuh
Ku ambil ikhtiar berdiri semula
Dan hanya namaMu ku puji ku sanjung

Di akhir perjalanan ini
Yang mencari petunjukmu
Ku doa agar kehadiran disambut
Semoga namaku terdiri
Di antara yang terpilih
Menjadi tetamu di tamanMu nanti

Setiap masa tak pernah ku lupa
Sinar yang kau beri dalam hidup ini
Bila tibanya nyawaku di dunia
Kau panggil kembali dengan nafas akhir
Hanyalah namaMu ku puji ku sanjung

Di akhir perjalanan ini
Yang mencari petunjukmu
Ku doa agar kehadiran disambut
Semoga namaku terdiri
Di antara yang terpilih
Menjadi tetamu di tamanMu nanti
Menjadi tetamu di tamanMu nanti

Lirik Lagu Cinta Yang Sempurna - Qanda

Lirik Lagu Cinta Yang Sempurna - Qanda

Setiap kata yang terungkap
Umpama alasan yang tak bernoktah
Mengapa dugaan melanda
Engkau dan aku
Setiap bicara kan layu

Hilang di mana
Selalu dicemar ungkapan yang berbisa
Mengapa dugaan melanda engkau dan aku
Harapan agar terus bersama
Dan aku tak mahu berpisah

Andainya ku hilang dalam cinta
Suluhkanlah aku
Dengan rasa yang sempurna
Di dalam gelapku
Dan terus bersama dakapanmu cinta yang sempurna

Andainya kuhilang dalam cinta
Pautkan kusenyum yang sempurna
Tuk hiasi sepanjang nafasku
Dan bisaku merasakan cinta
Cinta yang sempurna

Video Cinta Yang Sempurna -Qanda

Lirik Lagu Semua Tentang Kita - Asfan

Lirik Lagu Semua Tentang Kita - Asfan

Ku biar saja waktu ini membalasnya
Erti rindu erti mencinta
Menutupi segala gelisah

Kau juga sama ada rasa tentang kita
Tapi hati enggan mendua
Biar sengsara hati kan merana

Ingin aku hapus segala
Tak bisa jua melawan cinta

Tuhan tolonglah aku mencintainya
Sungguh hatiku berbalah setelah cinta diuji
Runtun jiwaku tulus mencintaimu
Jujurlah pada hatimu
Oh Tuhan tetapkanlah semua tentang kita

Benci juga rindu senantiasa merasukku
Sulit untuk ku melafazkan
Diri tanpamu tiada bertahan

Tuhan tolonglah aku mencintainya
Sungguh hatiku berbalah setelah cinta diuji
Runtun jiwaku tulus mencintaimu
Jujurlah pada hatimu
Oh Tuhan tetapkanlah semua tentang kita
Semua tentang kita
Semua tentang kita -

Lirik Lagu Hitam - Dualiti Feat Ameerais

Lirik Lagu Hitam - Dualiti Feat Ameerais

Genap perempat abad
Tempuh liku-liku kota
Komplikasi tanpa nokhtah
Dihadapi tanpa nota

Tanpa tempat untuk berlari
Bila semua tak menjadi
Kelawar panjat keluar
Perigi tanpa tali

Impian terancam saat dihimpit tekanan
Bahu memikul bebanan langkah tetap kehadapan
Tiada masa tuk sesalan
Kecut perut atau ego

Belajar dari semalam tapi hidup untuk esok
Ini buat yang sedar dan enggan berdiam
Tiap kali digegar tetap teguh qiam
Walau buta mata takkan putus asa
Mungkin tak sempurna tapi jauh dari biasa

Korus
Beginilah rasanya mencari dalam gelita
Berikanku petunjuk hitamnya hidup
Hanya bergantung nasib
Pada diri sendiri
Pertaruhkan nawaitu hitamnya hidup

Langkah diorak
Lukisan hidup dicorak
Jarang menang sorak
Tapi cahaya hidup ditolak
Berteduh di dalam kotak
Takut benar gunakan otak
Kepala dicukur botak
Jalan berkepak dan mukanya bongkak

Hidup kais pagi makan pagi
Kais petang makan malam
Kais hari ni untuk esok
Hari ni makan yang semalam
Rutin tak teratur
Hati tak pernah tenteram
Ingin saja mengelamun
Biar fikiran jauh melayang

Hitam mengekor bagai bayang
Menghantui hingga sekarang
Dari depan dan belakang
Bagaikan tak pernah hilang
Ke manakah pergi ilham
Teladan dari masa silam?
Kuperlu kenal Muhammad rahmat semesta alam

Korus
Beginilah rasanya mencari dalam gelita
Berikanku petunjuk hitamnya hidup
Hanya bergantung nasib
Pada diri sendiri
Pertaruhkan nawaitu hitamnya hidup

Hitam segalanya gelap gelita
Di manakah cahaya hitamnya hidup

Hitam segalanya gelap gelita
Di manakah cahaya.... hitamnya hidup

Penamatku masih jauh
Segalanya habis kutaruh
Bisikan si tukang karut
Tercabar terpengaruh
Terperangkap dipermainkan penampilan
Warna-warna kertas
Yang diertikan kejayaan

Tetap dikejarkan cuma kurang ditekankan
Sehari tingkatkan suara diperjelaskan
Hitam putih susun atur papan catur
Definisi makin tinggi
Tapi visi makin kabur

Korus
Beginilah rasanya mencari dalam gelita
Berikanku petunjuk hitamnya hidup
Hanya bergantung nasib
Pada diri sendiri
Pertaruhkan nawaitu hitamnya hidup

Hitam segalanya gelap gelita
Di manakah cahaya.... hitamnya hidup

Hitam segalanya gelap gelita
Di manakah cahaya.... hitamnya hidup

Lirik Lagu Material – Yuna

Lirik Lagu Material – Yuna

Aku mahu makan malam di hotel
Sepatu ku hanyalah dari Channel
Mahu lebih bagus darimu
Tumpukan perhatianmu kepadaku

Lihatlah baju menyarung tubuhku
Prada Gucci Louis Vuitton
Ku perlukan semua itu
Material yang menggembirakan aku

Material ori diriku
Material pasti semua cemburu
Material

Mahu berkawin dengan orang kaya
Yang boleh belikan aku apa saja
Mahu lebih bergaya darimu
Wang ringgit dan dollar tu bukan isu

Apa yang kau cuba lakukan
Tiada siapa yang cemburu
Material yang engkau mampu
Tak bisa membahagiakanku
Keluarga kawan iman diriku
Itu saja harta dunia yang ku perlu

Material tak perlukan semua itu
Material bukan penting untukku
Material itu bukan yang ku mahu
Material aku bukan sepertimu

Pilihan Berkaitan:

Lirik Lagu Satu Hari Nanti- Najwa Latif

Lirik Lagu Satu Hari Nanti – Najwa Latif


Aku inginkan hidup senang
Aku inginkan hati tenang
Setiap doaku untukku
Setiap doaku untukmu

Bawa ku bawa
Semua ku sayang ku bawa
Bawa ku bawa
Semua ku sayang ku bawa

Tadi pagi ku patah hati
Dia tak mungkin kan kembali
Kau tak perlu faham apa yang ku rasa
Tak perlu bersedih jangan membuang masa

Bawa ku bawa
Semua ku sayang ku bawa
Bawa ku bawa
Semua ku sayang ku bawa

Satu hari nanti
Aku kan bebas
Ay ya ya ya

Dan pada oh hari itu
Dengar aku nyanyikan
Ay ya ya ya

Ada orang yang gilakan harta
Ada yang hidup mewah tanpanya
Jika tak guna apa yang disediakan
Seandainya gagal jangan beri alasan

Bawa ku bawa
Semua ku sayang ku bawa
Bawa ku bawa
Semua ku sayang ku bawa

Satu hari nanti
Aku kan bebas
Ay ya ya ya

Dan pada oh hari itu
Dengar aku nyanyikan
Ay ya ya ya

Satu hari nanti
Aku kan bebas
Ay ya ya ya

Dan pada oh hari itu
Dengar aku nyanyikan
Ay ya ya ya

Siapa yang halau
Dan siapa yang menunggu
Aku tak perlu kau ikut
Hantar aku ke hujung

Lambai selagi ku wujud
Senyum selagi ku berdiri
Senyum selagi ku berjanji
Yeah yeah

Satu hari nanti
Aku kan bebas
Ay ya ya ya

Dan pada oh hari itu
Dengar aku nyanyikan
Ay ya ya ya

Satu hari nanti
Aku kan bebas
Ay ya ya ya

Dan pada oh hari itu
Dengar aku nyanyikan
Ay ya ya ya

Pilihan Berkaitan:



  • Lirik Lagu Aku- Najwa Latif
  • Lirik Lagu Hilang- Najwa Latif
  • Lirik Lagu Satu Hari Nanti- Najwa Latif
  • Senarai Penuh Lirik Lagu Najwa Latif


  • tags: Lirik lagu Najwa Latif Satu Hari Nanti,Satu Hari Nanti Najwa Latif lirik lagu, Lirik Lagu Satu Hari Nanti, Lirik Lagu Satu Hari Nanti Najwa Latif, Lirik Najwa Latif Satu Hari Nanti, Lirik Satu Hari Nanti, Najwa Latif Satu Hari Nanti, Satu Hari Nanti, Satu Hari Nanti lirik, Satu Hari Nanti lirik lagu, Satu Hari Nanti Najwa Latif lirik,
    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    Kami Hantar Lagu Terbaru Terus Ke Email Anda:)